• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

آقای رئیس؛ خدا روزی رسان است نه بنده خدا!/با رضایتمندی مردم مشوق خرید از داروخانه بیمارستان شوید

  • کد خبر : 103984
  • 28 بهمن 1399 - 11:28
آقای رئیس؛ خدا روزی رسان است نه بنده خدا!/با رضایتمندی مردم مشوق خرید از داروخانه بیمارستان شوید

بسته بودن ورودی کلینیک بیمارستان حضرت قائم(عج) اسدآباد یکی از مطالباتی است که نارضایتی مردم را به همراه داشته؛ ماجرا از رئیس علوم پزشکی شهرستان پیگیر شدیم. به گزارش عصر همدان؛ در پی دریافت پیام مردمی مبنی بر “بسته بودن درب ورودی کلینیک تخصصی بیمارستان قائم(عج) اسدآباد به دستور رئیس دانشکده علوم پزشکی این شهرستان […]

بسته بودن ورودی کلینیک بیمارستان حضرت قائم(عج) اسدآباد یکی از مطالباتی است که نارضایتی مردم را به همراه داشته؛ ماجرا از رئیس علوم پزشکی شهرستان پیگیر شدیم.

به گزارش عصر همدان؛ در پی دریافت پیام مردمی مبنی بر “بسته بودن درب ورودی کلینیک تخصصی بیمارستان قائم(عج) اسدآباد به دستور رئیس دانشکده علوم پزشکی این شهرستان و البته تردد سخت مراجعه‌کنندگان به کلینیک این بیمارستان” موضوع را از رئیس دانشکده پیگیر شدیم.

در این پیام آمده: “حضور محترم مسئولین دلسوز شهرستان اسدآباد

بدین وسیله به استحضار می‌رسانیم ما جمعی از شهروندان شهرستان در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ از طریق اطلاع رسانی عمومی کلینیک تخصصی بیمارستان قائم (عج) متوجه شدیم که درب ورودی کلینیک به دستور ریاست دانشکده علوم پزشکی بسته شده و تنها راه مسیر تردد از قسمت نگهبانی بیمارستان که فاصله حدودا ۲۰۰ متر و طولانی شدن مسیر برای بیماران ارتوپد و باردار و…. و همچنین پیک چهارم کرونا و کمتر کردن رفت و آمد در‌محیط بیمارستان که چه بسا بیماران کرونایی هم در تردد هستند . تقاضا داریم پیگیری لازم صورت پذیرد.”

ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در این باره در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: بسته بودن درب ورودی کلینیک بیمارستان قائم به نفع مردم است چرا که برای تردد بیماران ارتوپدی می توانند از رمپ و برانکارد استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که درست است مسیر دارای رمپ است اما مسیر تردد از قسمت نگهبانی بیمارستان حدودا” ۲۰۰ متر فاصله دارد و آیا مردم تا رسیدن به محل کلینیک اذیت نمی‌شوند، گفت: مردم را به زحمت نینداخته ایم و راه ورود به کلینیک از داخل محوطه بیمارستان وجود دارد و مخالف آوردن ماشین به داخل بیمارستان هم نیستیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد که نتوانسته بود خبرنگار را توجیه کند، به اصل ماجرای بستن ورود کلینیک اشاره کرد و گفت: در اصل بستن آن درب به خاطر درآمدزایی داروخانه داخل بیمارستان است تا مردم از آن داروخانه دارو بخرند.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار که گویا روبروی همان کلینیک داروخانه بخش خصوصی وجود دارد و مردم بعد از ویزیت دکتر می‌توانند از آنجا دارو خرید کنند و کار برایشان راحت تر است، گفت: ما هم به فکر درآمد خودمان هستیم و باید داروخانه درآمد داشته باشد تا بتوانیم حقوق کارکنان آن را پرداخت کنیم.

صالحی ادامه داد: در حال حاضر ۸ نفر نیز در داروخانه بیمارستان فعالیت دارند و حقوق آنها قبلا” یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده که در حال حاضر ما به آنان ماهانه ۳ میلیون حقوق پرداخت می‌کنیم، بنابراین باید این داروخانه درآمد داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار که آیا اذیت شدن مردم صرف اینکه داروخانه درآمد داشته باشد و رضایتمندی نباشد، کار درستی است؟، گفت: مردم اذیت نمی‌شوند، نگران نباشید، تنها یک پیام برای شما آمده و آن هم به نظرم مشخص است که یا از سمت نگهبان است که کارش زیاد شده و یا کارکنان داروخانه روبروی بیمارستان ناراحت هستند.

به نظر می رسد بستن درب ورودی یک کلینیک که تقریبا” از ساختمان بیمارستان فاصله داشته و راه ورود به آن جداست، یک امر اشتباه است و با توجه به شرایط ویژه کرونا و راه ورود بیماران کرونایی از همان راه است، می‌بایست مسئولان راهکار بهتری را بینیدشند.

انتظار می‌رود که مسئولان دانشکده و بیمارستان زمینه رفت و آمد مردم را به بیمارستان و این کلینیک به مراتب سهل تر کنند تا رضایتمندی مردم اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=103984
  • دیدگاه‌ها برای آقای رئیس؛ خدا روزی رسان است نه بنده خدا!/با رضایتمندی مردم مشوق خرید از داروخانه بیمارستان شوید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.