• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
رئیس اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد خبر داد:

آغاز فعالیت ورزشی در زمین فوتبال اسدآباد

  • کد خبر : 203406
  • 14 آبان 1402 - 10:51
آغاز فعالیت ورزشی در زمین فوتبال اسدآباد
رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه پروژه زمین چمن فوتبال در استادیوم آزادی این شهر تکمیل شده اما به دلیل مقاوم بودن چمن زمین فعلاً قابل استفاده نیست، گفت: البته از اردیبهشت ماه سال آینده، هیئت‌های ورزشی می‌توانند از این مکان ورزشی برای مسابقات و فعالیت ورزشی استفاده کنند.

مهدی صمدپناهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به اجرای پروژه زمین چمن استادیوم آزادی شهر اسدآباد در سال‌جاری، گفت: وجود زمین چمن استاندارد در استادیوم ورزشی این شهر یکی از مطالبات ورزشکاران فوتبالیست ما بود که استارت آن امسال زده شد.

وی گفت: پروژه زمین چمن فوتبال تکمیل شده اما برای مقاوم بودن چمن زمین فعلاً قابل استفاده نیست و از اردیبهشت ماه هیئت‌های ورزشی می‌توانند از این مکان ورزشی استفاده کنند.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد تصریح کرد: استفاده از آب شرب برای آبیاری زمین چمن فوتبال استادیوم آزادی شهر اسدآباد، یکی از مشکلات این زمین چمن بود که بارها از رسانه‌ها هم مورد مطالبه قرار گرفت، در این راستا با حفر چاهی در این استادیوم، از آب غیر شرب برای آبیاری چمن استفاده می‌شود.

وی افزود: البته از آب چاه حفاری شده، برای آب استخر نیز استفاده می‌شود. صمدپناهی خاطرنشان کرد: برای عملیات اجرایی کاشت چمن، حفر چاه و آبرسانی به چمن در مجموع دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است. وی با اشاره به وجود حدود ۶ تیم ورزشی در رشته فوتبال در شهرستان اسدآباد، گفت: باشگاه‌های عقاب، فاتح، زرین، شهدای خاکریز، میثاق از جمله باشگاه‌های ورزشی در این رشته هستند که در سطح شهرستان و مسابقات استانی فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اکثر باشگاه‌های ورزشی در رشته فوتبال در سطح مسابقات استانی می‌درخشند، یادآور شد: اخیراً باشگاه ورزشی زرین به عنوان نماینده اسدآباد در این رشته ورزشی در بین ۱۴ تیم ورزشی فوتبال، رتبه و مقام اول را کسب کرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203406
  • دیدگاه‌ها برای آغاز فعالیت ورزشی در زمین فوتبال اسدآباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.