• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

آغاز فرآیند خودکفایی شهرداری همدان در تولید و تامین آسفالت

  • کد خبر : 151077
  • 08 اردیبهشت 1401 - 8:12
آغاز فرآیند خودکفایی شهرداری همدان در تولید و تامین آسفالت

مهدی حیدری با اشاره به ظرفیت سازمان عمران در تولید آسفالت، گفت: فرآیند تولید آسفالت باید با خودکفایی شهرداری صورت پذیرد. به گزارش عصرهمدان، مهدی حیدری، رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان در جلسه کمیسیون فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شورا، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد تحول خوبی در حوزه […]

مهدی حیدری با اشاره به ظرفیت سازمان عمران در تولید آسفالت، گفت: فرآیند تولید آسفالت باید با خودکفایی شهرداری صورت پذیرد.

به گزارش عصرهمدان، مهدی حیدری، رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان در جلسه کمیسیون فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شورا، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد تحول خوبی در حوزه تولید و تامین آسفالت شهرداری هستیم که این آغازی برای رسیدن به خودکفایی در این حوزه خواهد بود.

حیدری در این خصوص اضافه کرد: خودکفایی شهرداری‌ در تولید آسفالت باید طی فرآیندی منطقی و با تقویت و توسعه واحدهای تولیدی آسفالت سازمان عمران صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه بیشترین مطالبه مردم از شهرداری موضوع آسفالت است، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت خوب سازمان عمران شهرداری همدان در تولید و پخش آسفالت، لازم است این سازمان تقویت شود چرا که این امر تقویت عمران شهرداری و آسفالت را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: هر ساله هزینه‌های کلانی در حوزه اجرا، نگهداری و روسازی آسفالت معابر شهری و کوچه ها صرف می‌شود، به طوری که این میزان بخش قابل توجهی از اعتبارات شهرداری را به خود اختصاص می‌دهد، که با تقویت کارخانه آسفالت می‌توان در این بخش علاوه بر صرفه جویی، درآمد پایداری هم برای شهرداری ایجاد کرد.

حیدری در این خصوص ادامه داد: به واسطه تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری همدان با هدف خودکفایی و تامین آسفالت مورد نیاز و بهبود نگهداشت سطح شهر، ترمیم، بهسازی و روکش آسفالت اغلب شریان‌های اصلی و معابر فرعی شهر توسط این سازمان انجام شده است که در این شرایط اقتصادی و کمبود منابع مالی صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمینه کاهش هزینه های شهری اتفاق افتاده است.

وی همچنین به مصوبه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری همدان اشاره کرد و یادآورشد: حدود ۶۰ درصد بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱ برای حوزه عمرانی پیش‌بینی شده و این در حالی است که با وجود حجم بالای کار در حوزه عمرانی، درصد کمی از نیروهای شهرداری عملیات آسفالت و فنی را بر عهده دارند بر این اساس لازم است از نیروهای متخصص و شایسته در این حوزه بکارگرفته شود.

حیدری در پایان سخنانش بر ایجاد انگیزه و افزایش حقوق فنی تخصصی نیروهای سازمان عمران تاکید کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=151077
  • دیدگاه‌ها برای آغاز فرآیند خودکفایی شهرداری همدان در تولید و تامین آسفالت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.