• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از سوم خردادماه

  • کد خبر : 67155
  • 01 خرداد 1399 - 20:13
آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از سوم خردادماه

محمد پورداود از آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از سوم خردادماه خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از روز شنبه سوم خردادماه سال جاری آغاز می شود. پورداود با تأکید بر […]

محمد پورداود از آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از سوم خردادماه خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از روز شنبه سوم خردادماه سال جاری آغاز می شود.
پورداود با تأکید بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در زمان ثبت نام دانش آموزان، اظهار کرد: جهت رعایت پروتکل های بهداشتی مدیران مدارس ملزم هستند از دانش آموزان میان پایه بدون حضور آنان و اولیای محترم در فرصت مقرر،  ثبت نام به عمل آورند.

وی با بیان این که هیچ گونه مصاحبه و آزمون ورودی و تعیین شرط معدل در مدارس دولتی، هیأت امنایی و غیردولتی  جهت ثبت نام برگزار نخواهد شد، تصریح کرد: دریافت هرگونه وجه یا ایجاد تعهد مالی هنگام ثبت نام (به استثنای وجوه بیمه حوادث دانش آموزی  و کتاب های درسی ) در مدارس دولتی ممنوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت:  ثبت نام دانش آموزان در مدارس غیر دولتی، شاهد، استعداد های درخشان و مدارس استثنایی بر اساس دستور العمل های مربوط انجام می شود.

پورداود با اشاره به این که جهت تکریم ارباب رجوع و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت آزمایشی  ثبت نام دانش آموزان در ۲۰ مدرسه دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه نواحی ۱ و ۲ همدان به صورت الکترونیکی از طریق سامانهReg.hedu.ir انجام می شود، افزود: تلاش کردیم در فصل ثبت نام حضور اولیای محترم دانش آموزان در مدرسه به حداقل برسد و در صورت لزوم به شیوه نوبت دهی و گروه بندی انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ثبت نام مدارس غیر دولتی، گفت: مدیران مدارس غیردولتی در زمان ثبت نام صرفأ مجاز به دریافت شهریه مصوب می باشند و دریافت هزینه خدمات با هماهنگی و موافقت انجمن اولیا و مربیان و کسب موافقت شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی در زمان مقرر امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=67155
  • دیدگاه‌ها برای آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از سوم خردادماه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.