• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

آغاز توزیع اقلام اساسی در بین مردم اسدآباد

  • کد خبر : 53183
  • 17 اسفند 1398 - 14:07
آغاز توزیع اقلام اساسی در بین مردم اسدآباد

  رحیم قربانی با توجه به نردیک شدن به سال نو از آغاز توزیع اقلام اساسی مردم شامل برنج، شکر، گوشت به قیمت تعاونی در اسدآباد خبر داد. رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد در گفتگو باخبرنگار عصر همدان، با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و فرا رسیدن عید نوروز، اظهار کرد: توزیع اقلام […]

 

رحیم قربانی با توجه به نردیک شدن به سال نو از آغاز توزیع اقلام اساسی مردم شامل برنج، شکر، گوشت به قیمت تعاونی در اسدآباد خبر داد.

رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد در گفتگو باخبرنگار عصر همدان، با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و فرا رسیدن عید نوروز، اظهار کرد: توزیع اقلام اساسی مردم شامل برنج، شکر، گوشت به قیمت تعاونی توسط پنج عامل در حال انجام است.

وی تأکید کرد: در توزیع اقلام مورد نیاز مردم هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و مردم می‌توانند با مراجعه به آدرس عاملین سهمیه خود را با قیمت مصوب خریداری کنند.

قربانی قیمت برنج هندی را با وزن ۱۰ کیلو گرم ۶۹ هزار و ۹۵۰ تومان و هر ۱۰ کیلو گرم برنج پاکستانی را ۸۹ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر بسته شکر ۵هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز را ۴۰ هزار تومان است.

رئیس اداره صمت اسدآباد همچنین از توزیع ۲۰۰ حلقه لاستیک سواری را ویژه تاکسیرانی اسدآباد خبر داد و گفت: رانندگان تاکسی با گرفتن معرفی نامه از سازمان تاکسی رانی اسدآباد برای دریافت سهمیه لاستیک به اقای فرهادی عامل توزیع مراجعه کنند.

وی گفت: عاملین توزیع برنج، شکر، گوشت اقای نوری در خیابان مرحوم ایت الله رفسنجانی، اقای سهرابی در خیابان ۱۵ خرداد، اقای نجفی روبروی بانک ملت و آقای کرمیان در خیابان ۱۵خرداد و فروشگاه رفاه نجفی است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53183
  • دیدگاه‌ها برای آغاز توزیع اقلام اساسی در بین مردم اسدآباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.