• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

آغاز اولین مرحله توزیع «کمک های مومنانه» در همدان/توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده

  • کد خبر : 61680
  • 04 اردیبهشت 1399 - 10:57
آغاز اولین مرحله توزیع «کمک های مومنانه» در همدان/توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده

امروز همزمان با سراسر کشور اولین مرحله توزیع کمک های مومنانه مردم همدان به ارزش حدود ۲ میلیارد تومان در بین اقشار آسیب دیده آغاز خواهد شد. به گزارش عصر همدان؛ همزمان با شیوع کرونا و ایجاد رکود در اقتصاد کشور بسیاری از اقشار جامعه آسیب دیدند، به همین منظور رزمایش “کمک مومنانه” در لبیک […]

امروز همزمان با سراسر کشور اولین مرحله توزیع کمک های مومنانه مردم همدان به ارزش حدود ۲ میلیارد تومان در بین اقشار آسیب دیده آغاز خواهد شد.

به گزارش عصر همدان؛ همزمان با شیوع کرونا و ایجاد رکود در اقتصاد کشور بسیاری از اقشار جامعه آسیب دیدند، به همین منظور رزمایش “کمک مومنانه” در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری جهت حمایت این اقشار شکل گرفت، امروز همزمان با سراسر کشور اولین مرحله توزیع کمک های مردمی در همدان آغاز خواهد شد.

در همین رابطه علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه امروز همزمان با سراسر کشور رزمایش «کمک مومنانه» در لبیک به مقام معظم رهبری آغاز می شود گفت: در این رزمایش سپاه ناحیه همدان در قالب قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) فعالیت می کند.

وی اظهار کرد: ۵ هزار بسته غذایی هر بسته به ارزش ۳۰۰ هزار تومان در این طرح بین نیازمندان و فقرایی که از قبل شناسایی شده اند توزیع می شود.

بقایی افزود: علاوه بر این مبلغ ۳۰۰ هزار تومان برای افرادی که کارگرهای فصلی بودند با همکاری دستگاه های اجرایی واریز خواهد شد.

وی عنوان کرد: هماهنگی ای هم با مجموعه مدیریت شهری در جهت حمایت کارگرهای بازار روزها که با شهرداری قرارداد دارند اعم از رانندگان تاکسی و… صورت گرفته که برای هر کدام از آنها مبلغ ۲۰۰ هزار تومان بن خرید تعلق می گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه قرار است این رزمایش در چند مرحله دیگر هم انجام شود گفت: از هم استانی ها درخواست داریم ما را در این امر خداپسندانه همراهی کنند.

وی افزود: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را شماره حساب ۰۱۵۱۷۲۵۱۷۲۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۲۲۶۶ نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی خدمت گزاران اربعین واریز کنند.

در ادامه کریم مطهری، مسئول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه این قرارگاه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه به افرادی که محروم هستند و در بحث کرونا آسیب دیدند تشکیل شده است گفت: در همین راستا امروز حدود ۵ هزار بسته  معیشتی به این قشر از جامعه تعلق می گیرد.

وی اظهار کرد: امیدواریم مراحل بعدی رزمایش که در نیمه رمضان و اگر بتوانیم مرحله آخر مصادف هم با عید سعید فطر انجام دهیم و به این قشر از جامعه کمک برسانیم.

مطهری در پایان با بیان اینکه مجموع این کمک ها در مرحله اول حدود ۲ میلیارد تومان است گفت: این کمک ها توسط خیرین، هیئت های امنای مساجد، سپاه، شهرداری و همچنین کسانی که علاقه مندند به نحوی در این امرخداپسندانه شرکت کنند تامین شده است.

انتهای پیام/

 

برگهٔ بعدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=61680
  • دیدگاه‌ها برای آغاز اولین مرحله توزیع «کمک های مومنانه» در همدان/توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.