• امروز : یکشنبه - ۶ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 26 May - 2024
2

آجین شهر سبز بدون کرونا

  • کد خبر : 60040
  • 25 فروردین 1399 - 22:25
آجین شهر سبز بدون کرونا

مجید درویشی گفت: شهر آجین مرکز بخش پیرسلمان مورد مثبتی از کرونا نداشته و مشارکت مردم موجب شد این شهر سالم و شهر سبز در پیشگیری از کرونا باشد و موفق عمل کند. به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی، فرماندار اسدآباد در حاشیه توزیع ماسک رایگان در شهر آجین اظهار کرد: ۶ هزار ماسک با […]

مجید درویشی گفت: شهر آجین مرکز بخش پیرسلمان مورد مثبتی از کرونا نداشته و مشارکت مردم موجب شد این شهر سالم و شهر سبز در پیشگیری از کرونا باشد و موفق عمل کند.

به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی، فرماندار اسدآباد در حاشیه توزیع ماسک رایگان در شهر آجین اظهار کرد: ۶ هزار ماسک با اعتباری افزون بر ۲ میلیون ۶۰۰ هزار تومان به صورت رایگان در اختیار مردم شهر آجین قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبار توسط جوانان هیئت اندیشه ورز شهرستان از طریق کمک های مردمی تهیه شده و بخشی را نیز شهرداری شهر کمک کرده است افزود : این ماسک ها به صورت پک با نام نویسی در اختیار خانواده ها قرار گرفت.

درویشی از راه اندازی ۶ کارگاه تولید ماسک از ابتدای شیوع بیماری در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این تعداد کارگاه راه اندازی شده تاکنون بیش از ۱۰۰ قطعه ماسک تولید کرده اند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=60040
  • دیدگاه‌ها برای آجین شهر سبز بدون کرونا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.