• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

۲۰۰۰ لیتر الکل احتکار شده در همدان کشف شد/پلمب ۱۸ قلیان سرا در سطح استان همدان

  • کد خبر : 53812
  • 20 اسفند 1398 - 16:10
۲۰۰۰ لیتر الکل احتکار شده در همدان کشف شد/پلمب ۱۸ قلیان سرا در سطح استان همدان

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان از کشف و توقیف ۲ هزار لیتر الکل احتکار شده و پلمب ۱۸ قلیان‌سرا به دلیل عرضه قلیان با توجه به شیوع کرونا خبر داد. حسین بشری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از کشف و توقیف ۲ هزار لیتر در همدان خبر داد و اظهار کرد: شب گذشته […]

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان از کشف و توقیف ۲ هزار لیتر الکل احتکار شده و پلمب ۱۸ قلیان‌سرا به دلیل عرضه قلیان با توجه به شیوع کرونا خبر داد.

حسین بشری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از کشف و توقیف ۲ هزار لیتر در همدان خبر داد و اظهار کرد: شب گذشته این میزان الکل احتکار شده توسط همکاران انتظامی شهرستان همدان کشف، توقیف و طی هماهنگی با مقام قضائی تحویل سازمان صنعت، معدن و تجارت شد.

وی به دیگر اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: در بحث قلیان سراها نیز با وجود تذکرات با توجه به شیوع کرونا، ۱۸ قلیان سرای عرضه کننده قلیان توسط اداره اماکن فرماندهی انتظامی پلمب شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: به دنبال همکاری با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری  و گشت‌های مشترک، ۶ واحد خانه مسافر که با وجود تذکرهای داده شده منازل خود را در اختیار افرا غیربومی و مسافران قرار می‌دادند، پلمب شد.

وی با تأکید بر اینکه البته با توجه به تذکرات به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، صاحبان خانه مسافرها نیز همکاری خوبی دارند، افزود: مالکان این اماکن نیز با توجه به شرایط و شیوع کرونا متوجه شده‌اند که نباید خانه‌ها را در اختیار گردشگران، مسافران و افرا غیربومی قرار دهند چرا که احتمال شیوع کرونا بسیار بالاست.

بشری با بیان اینکه در حال حاضر محدودیتی برای ورود به استان نداریم، تصریح کرد: البته امسال از طریق ادارات دولتی سرویسی همچون تجهیز مدارس و در نظر گرفتن اماکن اسکان به مسافران و گردشگران در ایام نوروز داده نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه توصیه می‌کنیم کسی برای مسافرت به همدان نیاید، ادامه داد: اکنون محدودیتی از طریق پلیس برای ورود به استان اعمال نمی‌شود اما در ورودی‌ها غربالگری توسط نیروهای هلال احمر و بهداشت انجام می‌شود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: مردم به توصیه‌ها توجه کرده و در خانه خود بمانند؛ امسال اگر مسافران به همدان سفر کنند با توجه به شرایط جوی و سردی هوا در همدان گرفتار می‌شوند.

وی به تخلفات فضای مجازی در موضوع کرونا اشاره کرد و یادآور شد: در بحث فضای مجازی ۲۷ سایت و کانال منتشرکننده اخبار منجر به تشویش اذهان عمومی و کذب مورد تذکر پلیس فتا قرار گرفتند.

بشری با اشاره به احضار مدیران ۷ کانال به دلیل عدم توجه به تذکرات پلیس فتا در بحث کرونا، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی از این افراد تعهد کتبی اخذ شد و در صورت تکرار برای آنها پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به تذکرات تا کنون مشکلی در فضای مجازی نداشته‌ایم، گفت: در سطح استان مشکلی نداریم و مشکل ما در این موضوع از سایر استان‌ها و خاج از کشور است.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53812
  • دیدگاه‌ها برای ۲۰۰۰ لیتر الکل احتکار شده در همدان کشف شد/پلمب ۱۸ قلیان سرا در سطح استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.