• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2

۶ پروژه کشاورزی در هفته دولت افتتاح و به بهره برادری رسید/اختصاص ۱۸۸ میلیارد ریال سرمایه در شهر بهار

  • کد خبر : 126712
  • 09 شهریور 1400 - 9:08
۶ پروژه کشاورزی در هفته دولت افتتاح و به بهره برادری رسید/اختصاص ۱۸۸ میلیارد ریال سرمایه در شهر بهار

عبدالحسین اکبری از افتتاح ۶ پروژه کشاورزی و دامپروری در شهرستان بهار با اعتباری بالغ بر ۱۸۸ میلیارد ریال با حضور فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی طی هفته دولت خبر داد. به گزارش بهارانه، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار از افتتاح  پروژه های کشاورزی و دامپروری در شهرستان بهار با اعتباری […]

عبدالحسین اکبری از افتتاح ۶ پروژه کشاورزی و دامپروری در شهرستان بهار با اعتباری بالغ بر ۱۸۸ میلیارد ریال با حضور فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش بهارانه، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار از افتتاح  پروژه های کشاورزی و دامپروری در شهرستان بهار با اعتباری بالغ بر ۱۸۸ میلیارد ریال با حضور فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی طی هفته دولت خبر داد.

عبدالحسین اکبری با اعلام این خبر گفت: در هفته دولت ۶ پروژه کشاورزی و دامپروری شامل؛ افتتاح پروژه آبیاری کم فشار در روستای سیمین بهار در ۴۴۹ هکتار از اراضی تجهیز شده است که این طرح ها با هزینه کرد اعتباری بیش از ۳۷ میلیارد ریال  که ۳۱.۴ میلیارد  ریال آن از تسهیلات و ۵.۶ میلیارد ریال آن آورده متقاضی می باشد، اجرا شده است.

اکبری در ادامه اضافه کرد: یک واحد گوساله پرواری با ظرفیت ۱۰۰ راس با هزینه کرد ۱۲ میلیارد ریال در روستای پرلوک افتتاح شد و  دو واحد گلخانه در سطح ۴۷۷۰ متر مربع در روستای لتگاه و شهر بهار با سرمایه بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال به بهره برادری رسید.

وی نیز افزود: یک واحد سردخانه  سیب زمینی  با ظرفیت ۲۰۰۰ تن و یک واحد فرآوری سبزی و صیفی با ظرفیت ۷۶۰ تن با سرمایه بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال در شهرک غذایی بهار به بهره برادری رسید.

در پایان نیز عنوان کرد با توجه به افتتاح و بهره برادری از ۶ پروژه در هفته دولت ۱۱۶ نفر به کار گیری و اشتغال زایی داشتیم.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=126712
  • دیدگاه‌ها برای ۶ پروژه کشاورزی در هفته دولت افتتاح و به بهره برادری رسید/اختصاص ۱۸۸ میلیارد ریال سرمایه در شهر بهار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.