• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

۵۰ درصد از جمعیت بالای ۸۰ سال شهرستان بهار واکسیناسیون شده اند

  • کد خبر : 113046
  • 19 اردیبهشت 1400 - 10:17
۵۰ درصد از جمعیت بالای ۸۰ سال شهرستان بهار واکسیناسیون شده اند

علیرضا مرادی گفت: تا کنون ۵۰ درصد واکسیناسیون فاز دوم کرونا در شهرستان بهار انجام شده است و همچنان در حال واکسیناسیون هستیم. به گزارش عصر همدان، مسئول واحد پیشگیری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بهار با اشاره به تخصیص ۲۴۰۰ دز واکسن سهمیه جمعیت سالمندان بالای ۸۰ ساله شهرستان بهار  گفت:  واکسیناسیون فاز دوم کرونا […]

علیرضا مرادی گفت: تا کنون ۵۰ درصد واکسیناسیون فاز دوم کرونا در شهرستان بهار انجام شده است و همچنان در حال واکسیناسیون هستیم.

به گزارش عصر همدان، مسئول واحد پیشگیری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بهار با اشاره به تخصیص ۲۴۰۰ دز واکسن سهمیه جمعیت سالمندان بالای ۸۰ ساله شهرستان بهار  گفت:  واکسیناسیون فاز دوم کرونا با تزریق واکسن‌های وارداتی به سالمندان بالای ۸۰  سال در شهرستان بهاراز هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ آغاز و روزانه به حدود ۱۲۰ الی ۱۵۰ نفر از افراد بالای ۸۰ سال واکسن کرونا تزریق می گردد و تا کنون ۵۰ درصد جمعیت بالای ۸۰ سال واکسیناسیون شده‌اند.

مرادی تصریح داشت شهروندان بالای ۸۰ سال (ساکن در شهر بهار) که موفق به تزریق واکسن کرونا نشده اند با همراه داشتن  کارت ملی یا شناسنامه در روزهای اعلام شده از سمت اداره بهداشت در ساعت ۸ الی ۱۲ ظهر به ستاد مرکز بهداشت بهار واقع در میدان شهداء بهار(ورودی خیابان شهیدان حسینی) مراجعه نمایند.

وی همچنین افزود: شهروندان و روستانشینان بالای ۸۰ سال در سطح شهرستان که موفق به تزریق واکسن کرونا نشده اند میتوانند با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه طی سه روز آینده از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ بعد از ظهر به ستاد مرکز بهداشت بهار مراجعه نمایند.

مرادی افزود پس از اتمام واکسیناسیون جمعیت بالای ۸۰ سال با توجه به ابلاغ ستاد ملی کرونا و تخصیص سهمیه واکسن ، فاز سوم واکسیناسیون برای رده سنی بالاتر از  ۷۵ ساله ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

مسئول واحد پیشگیری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بهار در پایان از شهروندان درخواست کرد که از مراجعه افراد برای واکسیناسیون برای جمعیت غیر ۸۰ ساله ها در مراکز بهداشت خودداری نمایند، و ادامه داد:  واکسیناسیون افراد تحت پوشش هر مرکز بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه سیب و بر حسب اولویت بندی طی تماس تلفنی همکاران بهداشت برای واکسیناسیون صورت میگیرید و نیازی  به حضور یا ثبت نام در هیچ سایتی نیست.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=113046
  • دیدگاه‌ها برای ۵۰ درصد از جمعیت بالای ۸۰ سال شهرستان بهار واکسیناسیون شده اند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.