• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

۲۹ واحد متخلف که اقدام به بازگشایی واحدشان کردند، پلمب شدند

  • کد خبر : 55934
  • 04 فروردین 1399 - 20:36
۲۹ واحد متخلف که اقدام به بازگشایی واحدشان کردند، پلمب شدند

علیرضا سلطانی‌متهور با بیان اینکه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ۱۰۰ واحد صنفی در شهرستان اسداباد توسط اتاق اصناف بازرسی شده است، گفت: از این تعداد ۲۹ مورد پلمب شدند. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از پلمب ۲۹ واحد صنفی و ورزشی مختلف در اسدآباد خبر […]

علیرضا سلطانی‌متهور با بیان اینکه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ۱۰۰ واحد صنفی در شهرستان اسداباد توسط اتاق اصناف بازرسی شده است، گفت: از این تعداد ۲۹ مورد پلمب شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از پلمب ۲۹ واحد صنفی و ورزشی مختلف در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این واحدها شامل واحدهای غیر ضروری است که در حال حاضر سلامت مردم را با توجه به شیوع ویروس کرونا به خطر می‌اندازد.

وی با بیان اینکه تنها سوپرمارکت‌های محله ای مجاز به فعالیت هستند، گفت: در صورتی که مسافران غیر بومی در داخل شهر باشند، باید به خارج از استان هدایت شوند و از ورود و وجود خودروهای غیر بومی جلوگیری می شود و برخورد صورت می‌گیرد.

سلطانی‌متهور با بیان اینکه اکیپی از نیروهای انتظامی، سپاه، اصناف، صمت، تعزیرات، فرمانداری تشکیل شده که بر مراکز و واحدهای مختلف نظارت کنند، افزود: البته عدم انتشار و شیوع ویروس کرونا بستگی به مردم دارد که از خانه خارج نشوند و رعایت امور بهداشتی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه از ۱۰۰ واحد صنفی در شهرستان توسط اتاق اصناف بازرسی شده است، گفت: از این تعداد ۲۹ مورد پلمب شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد بااشاره به نامگذاری امسال با عنوان “جهش تولید”، گفت : با توجه به نامگذاری امسال می‌طلبد که مسئولان جهشی به همت و تلاش شان بدهند که این خدمت و تلاش در سفره مردم احساس شود البته ما هم در دستگاه قضا جزو این مسئولان هستیم و این همت را خواهیم داشت.

وی در خصوص راهکارها برای تحقق شعار «جهش تولید» گفت: راهکار ما در دستگاه قضا برای تحقق عملی این شعار در چند حوزه می تواند باشد که یکی از این راهکار این است افرادی که تسهیلات دولتی دریافت می‌کنند و در جای خود هزینه نمی کنند، با انان برخورد شود.

سلطانی‌متهور همچنین افزود: بنا داریم در برداشتن موانع بانکی شرکت‌ها و یا واحدهای تولیدی همتی مضاعف برادریم تا مشکلات آنان برطرف شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=55934
  • دیدگاه‌ها برای ۲۹ واحد متخلف که اقدام به بازگشایی واحدشان کردند، پلمب شدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.