• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

یارانه نقدی آذرماه، امشب ساعت ۲۴ واریز می شود

  • کد خبر : 94648
  • 10 آذر 1399 - 8:40
یارانه نقدی آذرماه، امشب ساعت ۲۴ واریز می شود

یارانه معیشتی آذرماه ساعت ۲۴ دوشنبه ۱۰ آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار مشمول طرح واریز می‌شود. به گزارش عصر همدان، دولت با اصلاح قیمت بنزین و مابه التفاوتی که در نتیجه رشد قیمت ایجاد می‌شود و باید آن را به صورت نقدی به خانوار‌ها برگرداند، مکلف است به ۶۰ میلیون نفر بسته معیشتی پرداخت […]

یارانه معیشتی آذرماه ساعت ۲۴ دوشنبه ۱۰ آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار مشمول طرح واریز می‌شود.

به گزارش عصر همدان، دولت با اصلاح قیمت بنزین و مابه التفاوتی که در نتیجه رشد قیمت ایجاد می‌شود و باید آن را به صورت نقدی به خانوار‌ها برگرداند، مکلف است به ۶۰ میلیون نفر بسته معیشتی پرداخت کند.

این ماه نیز همچون دوره‌های گذشته خانواده یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.

اما متاسفانه خیلی از مردم که در سطح پایین یا متوسط به پایین جامعه هستند یارانه معیشتی را دریافت نمی کنند و حتی با مراجعه به مراکز ذی صلاح و سایت معرفی شده راه به جایی نبردند.

لازم است دولت در ذاین زمینه با برنامه ریزی دقیق تر، زمینه بهره مندی عادلانه از این مقدار نقدینگی را در کشور فراهم کند و آن را بصورت دقیق طبق معیارهای شناسایی اصولی در اختیار مردم قرار دهد.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=94648
  • دیدگاه‌ها برای یارانه نقدی آذرماه، امشب ساعت ۲۴ واریز می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.