• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
7
استاندارد همدان:

یادواره‌های شهدا با انسجام و به بهترین شکل برگزار شود

  • کد خبر : 190481
  • 27 تیر 1402 - 14:33
یادواره‌های شهدا با انسجام و به بهترین شکل برگزار شود
استاندارد همدان از دستگاه‌‌های اجرایی و فرمانداران شهرستان‌ها خواست ظرف چند ماه آینده یادواره‌های شهدا را با انسجام و به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.

به گزارش عصر همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در ستاد اجرایی کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌ریزی‌ کمیته‌‌ها باید با سرعت و دقت بیشتری صورت گیرد، اظهار کرد: تمامی اقدامات کنگره شهدا از جمله سرکشی و تجلیل از خانواده معظم شهیدان در راستای قیام و مکتب عاشوراست.

وی با بیان اینکه در حوزه یادمان و المان‌ شهیدان در ادارات، دستگاه‌ها خود متولی کار هستند و باید پیگیری لازم را انجام دهند، افزود: المان استادیوم شهدای قدس همدان روز پنج‌شنبه تعیین تکلیف خواهد شد و باید با سرعت مراحل آن در دستور کار قرار بگیرد.

استاندارد همدان با اشاره به اینکه در شهرستان‌ها کارهای کنگره باید با جدیت پیگیری شود، اضافه کرد: اگر قرار است یادواره شهدا برگزار شود، باید دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در راستای انسجام این یادواره‌ها تلاش کنند.

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر سرکشی از خانواده معظم شهدا با هماهنگی بنیاد شهید و دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: از هر اقدام و عملی که به کیفیت برنامه‌های شهرستانی و استانی دومین کنگره شهدا منجر شود، استقبال می‌کنیم.

وی به کاشت نهال به یاد شهدای گرانقدر در شهرستان‌ها متناسب با اقلیم و محیط اشاره کرد و گفت: در حوزه تالیف کتاب هم اقدامات با سرعت پیگیری شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=190481
  • دیدگاه‌ها برای یادواره‌های شهدا با انسجام و به بهترین شکل برگزار شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.