• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

گلایه خانواده شهدا و جانبازان از ازدحام در بانک دی همدان

  • کد خبر : 104728
  • 04 اسفند 1399 - 10:57
گلایه خانواده شهدا و جانبازان از ازدحام در بانک دی همدان

تنها شعبه بانک دی همدان این روزها مملو از خانواده شهدا و ایثارگرانی است که برای انجام امور مالی مجبور هستند از شهرستانهای اطراف به تنها شعبه بانک دی در شهر همدان رجوع کنند. به گزارش عصر همدان؛ بانک دی با سهام جانبازان و ایثارگران یکی از بانک های خصوصی در کشور است که مثل […]

تنها شعبه بانک دی همدان این روزها مملو از خانواده شهدا و ایثارگرانی است که برای انجام امور مالی مجبور هستند از شهرستانهای اطراف به تنها شعبه بانک دی در شهر همدان رجوع کنند.

به گزارش عصر همدان؛ بانک دی با سهام جانبازان و ایثارگران یکی از بانک های خصوصی در کشور است که مثل هر موسسه مالی دیگری موظف به ارائه خدمات است.

این بانک در حقیقت به عنوان بازوی اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای صدها شعبه در نقاط مختلف کشور است که با سرمایه اولیه برداشت شده از حقوق ایثارگران و با عنوان سهامدار کردن آنان تاسیس و راه اندازی شده است.

اما آنچه به نظر می رسد تعداد شعبه های این بانک در هر استان تعداد کمی است و در این روزهای کرونایی با ازدحام افراد زیادی در این بانک مواجه هستیم .

یکی از خانواده های شهدا به خبرنگار ما گفت: تنها یک بانک دی در همدان هست و جانبازان و خانواده شهید اکثرا حقوقشون وبعضی حساب‌های مرتبط با بنیاد مثل واریز هزینه  های درمانی با آنجا سروکاردارند.

وی ادامه داد: متاسفانه در استان همدان فقط یک شعبه بانک دی در سطح شهر همدان قرار دارد و همین امر باعث شده این شعبه  بسیارشلوغ وحتی بیرون بانک ، تعداد زیادی تجمع کنند با این شرایط کنونی ازشهرهای دیگر استان شاهد حضور خانواده های جانبازان و شهدا هستیم.

ناصر عارف، مدیر اسبق بنیاد شهید همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه بانک دی در هر استان یک شعبه دارد و در همدان هم بدین صورت است.

وی افزود: تمام کارها و برنامه های مالی به همین یک شعبه بانک دی محول شده و مردم چاره ای ندارند، بنابراین باید چاره ای اندیشیده شود تا در این شرایط کرونایی شاهد ازدحام افراد در این بانک نباشیم.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=104728
  • دیدگاه‌ها برای گلایه خانواده شهدا و جانبازان از ازدحام در بانک دی همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.