• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

کنگره ملی تبلیغ در شهرستان بهار برگزار می شود

  • کد خبر : 71676
  • 31 خرداد 1399 - 8:58
کنگره ملی تبلیغ در شهرستان بهار برگزار می شود

حجت الاسلام محمد جمشیدی  از برگزاری کنگره ملی تبلیغ در شهرستان بهار به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی خبر داد. حجت الاسلام محمد جمشیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار داشت: یکم تیرماه روز اطلاع رسانی و تبلیغ نامگذاری شده است به همین مناسبت ما نیز همچون […]

حجت الاسلام محمد جمشیدی  از برگزاری کنگره ملی تبلیغ در شهرستان بهار به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی خبر داد.

حجت الاسلام محمد جمشیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار داشت: یکم تیرماه روز اطلاع رسانی و تبلیغ نامگذاری شده است به همین مناسبت ما نیز همچون سال‌های گذشته تدارک برنامه‌هایی را در شهرستان بهار دیده ایم که امسال کمی متفاوت تر از سال های قبل است.

جمشیدی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و همچنین تغییر ریاست اداره تبلیغات اسلامی استان رویکرد جدیدی نسبت به برنامه های امسال داریم بطوریکه یکی از برنامه های مهمی که امسال در شهرستان بهار تدارک دیده ایم برگزاری کنگره ملی اطلاع رسانی و تبلیغ است.

وی ادامه داد: اولین برنامه ما به مناسبت این روز غبار روبی مزار شهدا در روز شنبه و از ساعت ۱۰ صبح می باشد که در این برنامه تمامی افراد مبلغ و مبلغه و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی و برخی از مسئولین فرهنگی شهرستان حضور دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار همچنین افزود: برنامه اصلی ما در روز یکشنبه و به صورت همایش برگزار می شود به طوریکه ساعت ۸:۳۰ همه گروه های هدف ما اعم از شورای هیئات مذهبی، شورای کانون مداحان و شورای امور قرآنی با حضور در دفتر امام‌جمعه با ایشان دیدار خواهند داشت.

وی اظهار داشت: از ساعت ۹ صبح همایش مبلغین به صورت رسمی و در سه کارگروه تخصصی در دفتر امام جمعه آغاز شده و در نهایت با جمع بندی مباحث توسط اساتید بزرگ استانی همایش خاتمه می یابد.

جمشیدی ادامه داد: در صورتی که شرایط بیماری کرونا اجازه دهد همایش هیئت های مذهبی و مداحان را نیز در هفته آتی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=71676
  • دیدگاه‌ها برای کنگره ملی تبلیغ در شهرستان بهار برگزار می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.