• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

کمیته‌ اطلاع‌رسانی تنها مرجع بیان اقدامات و تصمیمات در بحث کرونا است/ پدافند غیر عامل اقدامات لازم را انجام داده‌ است

  • کد خبر : 54183
  • 22 اسفند 1398 - 12:07
کمیته‌ اطلاع‌رسانی تنها مرجع بیان اقدامات و تصمیمات در بحث کرونا است/ پدافند غیر عامل اقدامات لازم را انجام داده‌ است

حمید خاورزمینی با بیان اینکه پل ارتباطی با جامعه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در استان است، گفت: ما نمی‌توانیم در بحث کرونا اطلاع‌رسانی کنیم چرا که دستور استاندارد این بوده که هیچ مقام مسئولی اطلاع‌رسانی در این خصوص را رأساً انجام ندهد. مدیرکل پدافند غیرعامل استاندارد ی همدان در گفتگو با […]

حمید خاورزمینی با بیان اینکه پل ارتباطی با جامعه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در استان است، گفت: ما نمی‌توانیم در بحث کرونا اطلاع‌رسانی کنیم چرا که دستور استاندارد این بوده که هیچ مقام مسئولی اطلاع‌رسانی در این خصوص را رأساً انجام ندهد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استاندارد ی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در ارتباط با بحث کرونا دستورالعمل‌هایی که از ستاد سازمان پدافند کشور و اداره کل پدافند غیرعامل وزارت کشور ارسال شده، تمام اقدامات لازم را انجام داده‌ایم، اظهار کرد: بعد از تشکیل ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در استان به ریاست استاندارد به عنوان یکی از اعضا در برخی جلسات حضور داشتیم.

وی در ادامه گفت: تصمیمات مربوط به کرونا و مجموعه اخباری که قرار بر اطلاع رسانی آن هاست از طریق کمیته اطلاع رسانی به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندارد انجام می‌شود.

خاورزمینی بیان کرد: در بحث کرونا دستورات کشوری از طریق ستاد سازمان پدافند کشور و اداره کل پدافند غیرعامل وزارت کشور و دستورات استانی از طریق استاندارد ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه در خصوص اقدامات انجام شده در بحث کرونا در خدمت معاون سیاسی امنیتی در استاندارد ی هستیم، افزود: مقرر شده است معاون سیاسی امنیتی استاندارد واسطه ارتباطی بین دستگاه‌های استاندارد ی، دستگاه‌های دولتی و حتی دستگاه‌های غیردولتی در این خصوص باشد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استاندارد ی همدان با تأکید بر اینکه پل ارتباطی با جامعه، کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در استان است، تصریح کرد: ما نمی‌توانیم در بحث کرونا اطلاع‌رسانی کنیم چرا که دستور استاندارد این بوده که هیچ مقام مسئولی اطلاع‌رسانی در این خصوص را رأساً انجام ندهد.

وی ادامه داد: آمار و اطلاعات در بحث کرونا شاید از نظر عده‌ای بسیار مهم باشد و برخی فکر کنند عدم اطلاع‌رسانی فقط مربوط به این بخش باشد، اینگونه نیست.

خاورزمینی مهمترین مسئله در بحث کرونا را پیشگیری دانست و خاطرنشان کرد: اکنون مهمترین مسئله پیشگیری است که افراد مبتلا نشوند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استاندارد ی همدان یادآور شد: اینکه باید چه کار و تا چه حدودی کنیم و سیاست استان در این خصوص چیست را کمیته اطلاع‌رسانی به مردم انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه علوم پزشکی به عنوان عضو اصلی کمیته اطلاع‌رسانی دستورالعمل‌های بهداشتی را اعلام و سیاست‌ها را در کمیته اطلاع‌رسانی طرح می‌کند، اظهار کرد: در نهایت اطلاعات از طریق کمیته اطلاع‌رسانی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ذ ‌

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54183
  • دیدگاه‌ها برای کمیته‌ اطلاع‌رسانی تنها مرجع بیان اقدامات و تصمیمات در بحث کرونا است/ پدافند غیر عامل اقدامات لازم را انجام داده‌ است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.