• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

کمبود متخصصین عفونی در همدان/ بیماران کرونایی که نتوانستند زیر نظر پزشک عفونی درمان شوند

  • کد خبر : 127197
  • 13 شهریور 1400 - 9:51
کمبود متخصصین عفونی در همدان/ بیماران کرونایی که نتوانستند زیر نظر پزشک عفونی درمان شوند

زحمات کادر درمان و پزشکان بر هیچ کسی پوشیده نیست اما حالا که کشور روزهای سیاه کرونایی را طی می کند نیاز به مدیریت بیشتر در بیمارستان ها احساس می شود. به گزارش عصرهمدان؛ این روزها که بیمارستانها زیر موج پنجم کرونا کمر خم کرده اند و هر روز شاهد از بین رفتن حدود ۷۰۰ […]

زحمات کادر درمان و پزشکان بر هیچ کسی پوشیده نیست اما حالا که کشور روزهای سیاه کرونایی را طی می کند نیاز به مدیریت بیشتر در بیمارستان ها احساس می شود.

به گزارش عصرهمدان؛ این روزها که بیمارستانها زیر موج پنجم کرونا کمر خم کرده اند و هر روز شاهد از بین رفتن حدود ۷۰۰ نفر از مردم سرزمین مان هستیم متاسفانه عدم مدیریت در برخی بیمارستان ها کار را برای بیماران دشوار کرده است

چه بسا همراهان بیمارانی که در بین رفت و آمد بیمارستانها و ویزیت بیمار خود به کرونا مبتلا شده اند .

کلینیک امام خمینی همدان که دارای ۴ پزشک متخصص عفونی است و روزانه بیماران زیادی را پذیرش می کند این روزها مملو از بیماران کرونایی است که در پیاده رو کنار خیابان با یک بطری آب هویج همچنان منتظر گرفتن نوبت هستند.

نوبت پزشکانی که فقط از طریق اپلیکیشن مقدور است و به هیچ وجه نوبت حضوری را قبول نمی کنند، حالا بماند افرادی که سواد کافی ندارند و اصلاً گوشی اندرویدی ندارند که بتوانند نوبت بگیرند باید ساعتها منتظر باشند تا شاید در آخرین وقت ویزیت شوند.

متاسفانه منشی پزشکانی که این روزها درگیر بیماران کرونایی هستند همکاری و تعامل کافی را ندارند و یکی از بزرگترین مشکلات بیماران کرونایی همین است.

یکی از شهروندان همدانی که به کرونا مبتلا شده بود و حالا منتظر وقت پزشک و متخصص عفونی دکتر عینی بود به خبرنگار ما گفت: متاسفانه ریه ام درگیر شده و نیاز به ویزیت یک متخصص عفونی دارم که هر چه سریعتر باید از پیشروی عفونت جلوگیری کنم.

وی افزود: این فضای مملو از بیماران دکتر هر روز وجود دارد و متاسفانه بیماران کرونایی را در اولویت قرار نمی دهند، هر چند که این بیماران نیاز سریع به پزشک دارند .

این شهروند همدانی گفت: از ساعت ۱۵ در این بیمارستان حضور دارم و حالا بعد از گذشت سه ساعت هنوز ویزیت نشده ام چرا که با سامانه پذیرش ۲۴ آشنا نبوده ام، البته افرادی هم که اطلاع داشته اند نتوانستند از این سامانه نوبت دریافت کنند چرا که نوبت ها همگی پر است.

وی تاکید کرد: متاسفانه پزشکان عفونی که در بیمارستان مشغول هستند مطب خصوصی بیرون ندارند و همه بیماران مجبورند ساعتها در فضای آلوده بیمارستان منتظر نوبت باشند.

از سوی دیگر نوبت هایی که برخی منشی ها برای آشنایان و اقوام گویا کنار گذاشته اند و بدون نوبت بیمار ویزیت می شود و از طرفی بیمارانی که ساعتها منتظر یک ویزی هستند چهره ناخوشایندی را رقم زده است.

شهروند همدانی گفت: متاسفانه از ساعت ۱۵ که در بیمارستان حضور داشتیم بارها به مدیریت بیمارستان مراجعه کردیم و یکبار پلیس برای درگیری بین منشی و بیماران ورود پیدا کرد اما همچنان درب مدیریت بسته و خبری نیست.

هیاهو در بیمارستان و همراهانی که به کرونا مبتلا نشده بودند و در این میان با رفت و آمد مبتا شده بودند صحنه های تلخی را رقم می زد.

زحمات کادر درمان و پزشکان بر هیچ کسی پوشیده نیست اما حالا که کشور روزهای سیاه کرونایی را طی می کند نیاز به مدیریت بیشتر در بیمارستان ها احساس می شود.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=127197
  • دیدگاه‌ها برای کمبود متخصصین عفونی در همدان/ بیماران کرونایی که نتوانستند زیر نظر پزشک عفونی درمان شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.