• امروز : پنج شنبه - ۳ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 23 May - 2024
2

کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در همدان

  • کد خبر : 42657
  • 21 دی 1398 - 12:30
کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد. به گزارش عصر همدان سرهنگ رضا زارعی از کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در همدان خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر نصب و راه […]

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

به گزارش عصر همدان سرهنگ رضا زارعی از کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در همدان خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر نصب و راه اندازی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال توسط شخصی در جاده تهران در داخل یک انبار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران با همراهی کارکنان شرکت برق به آدرس مذکور اعزام و در بازرسی از این انبار، ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: ارزش دستگاه های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: پس از ایمن سازی محل توسط ماموران شرکت برق همدان، متهم به همراه اموال مکشوفه به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال و در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی همدان در حال رسیدگی است.

زارعی با بیان اینکه دستگاه های استخراج ارز دیجیتال مصرف برق بسیار بالایی دارند، تصریح کرد: افراد سود جو از طریق انشعابات برق غیر مجاز و با ماینرهای غیر قانونی اقدام به استخراج ارز دیجیتال می کنند که پلیس آگاهی با قدرت در مقابل آن ها می ایستد.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42657
  • دیدگاه‌ها برای کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.