• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

کشف جو احتکاری در اسدآباد

  • کد خبر : 92166
  • 22 آبان 1399 - 20:31
کشف جو احتکاری در اسدآباد

سرهنگ افشین یاری از کشف ۲۰۰ تن جو احتکاری و فاقد سابقه ثبت در سامانه جامع سازمان صمت در این شهرستان خبر داد. به گزارش عصر همدان، سرهنگ افشین یاری، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر این که فردی در یک انبار علوفه در حاشیه شهر اسدآباد، اقدام […]

سرهنگ افشین یاری از کشف ۲۰۰ تن جو احتکاری و فاقد سابقه ثبت در سامانه جامع سازمان صمت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش عصر همدان، سرهنگ افشین یاری، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر این که فردی در یک انبار علوفه در حاشیه شهر اسدآباد، اقدام به احتکار مقدار زیادی جو کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی دقیق موضوع و حصول اطمینان از صحت آن، روز گذشته ماموران پلیس امنیت شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از این انبار،۲۰۰ تن جو  احتکار شده را کشف کردند.
سرهنگ یاری بیان کرد: با عنایت به این که نهاده دامی مکشوفه فاقد هرگونه سابقه ثبت در سامانه جامع سازمان صمت بود، این انبار پلمب و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان با اشاره به این که ارزش جو مکشوفه بر اساس نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز وظیفه ملی است و همه باید برای ریشه کنی این معضل تلاش کنند.
انتهای پیام/د
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=92166
  • دیدگاه‌ها برای کشف جو احتکاری در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.