• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
در آستانه چهارشنبه‌سوری صورت گرفت؛

کشف بیش از ۹ هزار عدد مواد محترقه در اسدآباد

  • کد خبر : 212928
  • 22 اسفند 1402 - 10:55
کشف بیش از ۹ هزار عدد مواد محترقه در اسدآباد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه تأمین امنیت محله‌ها، گفت: در این راستا در آستانه چهارشنبه‌سوری تعداد ۹ هزار و ۹۷۸ عدد مواد محترقه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

مصیب شاهملکی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» از کشف بیش از مواد محترقه در اسدآباد خبر داد و گفت: در آستانه چهارشنبه‌سوری تعداد ۹ هزار و ۹۷۸ عدد مواد محترقه کشف و ضبط شد.

وی افزود: در پی اجرای طرح ارتقای فرهنگ هشت دستگاه خودرو و موتورسیکلت مزاحم و یا متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه تأمین امنیت محله‌ها، جمع‌آوری معتادین تابلو و پاکسازی اماکن عمومی، پارک‌ها و اطراف مراکز آموزشی از وجود این دسته از افراد دانست و گفت: در این راستا مقدار۸۰۰ گرم هروئین و شیشه و دستگیری دو نفر قاچاقچی حرفه‌ای در این رابطه، تعداد ۱۹ نفر معتاد تابلو و دو نفر خرده‌فروش دستگیر که معتادین پس از غربالگری با همکاری دانشکده علوم پزشکی به مراکز ترک اعتیاد و قاچاقچیان و خرده‌فروشان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به لزوم همکاری با پلیس در پاکسازی محلات واعلام موارد مشکوک از طریق فوریت پلیسی ۱۱۰، یادآور شد: مقابله با سوداگران مرگ، خرده‌فروشان و قاچاقچیان وهمچنین جمع‌آوری معتادین تابلو به عنوان یک اولویت مأموریتی روزانه در دستور کار پلیس شهرستان قرار داشته که در این راستا توفیقات قابل توجهی نیز حاصل شده است.

انتهای خبر/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212928
  • دیدگاه‌ها برای کشف بیش از ۹ هزار عدد مواد محترقه در اسدآباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.