• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

کسی که پای طرح حریم سیاسی شهرستان بهار را امضا زده باید پاسخگو باشد/حاضرم به طرح شفافیت، جای یک رای، ۱۰ رای موافق دهم

  • کد خبر : 102741
  • 19 بهمن 1399 - 8:26
کسی که پای طرح حریم سیاسی شهرستان بهار را امضا زده باید پاسخگو باشد/حاضرم به طرح شفافیت، جای یک رای، ۱۰ رای موافق دهم

در جلسه پرسش و پاسخ نماینده معین شهرستان بهار در مسجدالنبی این شهر، حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه در این یک سال تنها برای خدمت به مردم اینجا هستم و نه جمع کردن رای برای دوره بعد، اظهار داشت: در طرح حریم‌سیاسی آن کسانی که پای طرح را امضا زده اند باید بیایند و […]

در جلسه پرسش و پاسخ نماینده معین شهرستان بهار در مسجدالنبی این شهر، حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه در این یک سال تنها برای خدمت به مردم اینجا هستم و نه جمع کردن رای برای دوره بعد، اظهار داشت: در طرح حریم‌سیاسی آن کسانی که پای طرح را امضا زده اند باید بیایند و جوابگوی مردم باشند.

به گزارش عصر همدان؛ جلسه پرسش و پاسخ نماینده معین شهرستان بهار به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجدالنبی این شهر برگزار شد و حجت الاسلام احمد حسن فلاحی به سوالات مردم پاسخ داد.

حجت الاسلام فلاحی در ابتدا با تبریک ایام مبارک فجر اظهار داشت: امروز موالید انقلاب اسلامی یمنی ها هستند که پایبندتر از ما پای انقلاب ایستاده اند، چرا که آنها که از بیرون به انقلاب ما نگاه می کنند، ارزش آن را بیشتر از ما که در داخل آن هستیم می دانند.

نماینده معین شهرستان بهار در ادامه گفت: اگر امروز در کشور با مشکلاتی روبرو هستیم، مشکل رهبر و انقلاب نیست، بلکه مشکل در انتخاب های ماست و آنهایی که امروز طلبکار انقلابند همانهایی هستند که این دولت را سر کار آوردند و دلار ۳ هزار تومانی را ظرف سه سال به ۳۰ هزار تومان رساندند.

در ادامه حجت الاسلام فلاحی به برخی از سوالات حضار پاسخ داد و اذعان داشت: از زمانی که نماینده معین این شهرستان شدم، سنگ اندازی های بسیاری صورت گرفته، من در این یک سال میهمان این شهرستان هستم نیامده ام در اینجا برای دوره بعدی خودم رای جمع کنم و تنها برای حل مشکلات این شهرستان در مدت یک ساله تلاش می کنم.

وی در مورد مشکل حریم سیاسی شهرستان گفت: مسئولین همین شهرستان پای طرح حریم سیاسی را امضا کرده اند که ابلاغ شده، ما به دنبال اصلاح آنیم؛ اما مسئله اینجاست که آن کسی که پای آن را مضا کرده، باید بیاید جواب دهد.

حجت الاسلام فلاحی در مورد طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس اظهار داشت: تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان نیاز به دوسوم رای نمایندگان داشت، اما سه رای کم آورد و تصویب نشد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل آن زمان نامناسب رای گیری در مورد این طرح بود، چرا که در آن روز تصویب لایحه بودجه در دستور کار قرار گرفت و رای گیری در مورد طرح شفافیت آرا در آخر وقت به رای گذاشته شد به طوریکه خود بنده در آن ساعت مرخصی چند ساعته از مجلس گرفته و خارج از صحن مجلس بودم و نتوانستم در رای گیری شرکت کنم، من که به اولویت این مصوبه رای دادم، قطعا در این طرح حاضر بودم به جای یک رای ۱۰ رای موافق دهم.

نماینده معین شهرستان بهار در ادامه به سازوکار بودجه اشاره کرد و گفت: آنچه امروز در اولویت کشور قرار دارد، ساختار بودجه است نه طرح شفافیت آرا؛ چرا که اینها بهانه ای است در دست مخالفان مجلس تا کارکرد این مجلس انقلابی را زیر سوال ببرند؛ در رای گیری لایحه بودجه، نوبخت ۲۰ دقیقه به جای دفاع از لایحه، مجلس را کوبید و یک ماه است رئیس جمهور به مجلس تیکه می اندازد.

حجت الاسلام فلاحی در ادامه به برخی ایرادات بودجه اشاره کرد و گفت: در بحث اوراق قرضه ، فروش نفت، همسان سازی ها، عدم همخوانی درآمد و هزینه به وضوح دیده می شود، پولی به معنای همسان سازی وجود ندارد، امروز زمان اصلاح ساختار بودجه و تعیین تکلیف شرکت های میلیاردی و حقوق های نجومی است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص ازدیاد مدیران غیر بومی در شهرستان گفت: به جای کلمه بومی و غیر بومی ترجیح می دهم از کلمه شایسته سالاری استفاده کنم، اما خود بنده یکی از آنهایی هستم که در یک هفته گذشته در این مورد موضع سفت و سختی گرفته ام و هجمه ها علیه بنده بالا گرفته است؛ استاندارد در شورای برنامه ریزی گفت تاپایان تیرماه کلیه مدیران دستگاه ها باید در محل کار خود مستقر شوند اما خیلی جاها عمل نشده است، مشکل ما در مدیریت کلان استان است چرا که اینها تنها دارند سیاسی کاری و حاشیه سازی می کنند و به فکر شایسته سالاری نیستند و همین باعث شده جوانان به مرور از شهرستان ها و استان مهاجرت کنند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=102741
  • دیدگاه‌ها برای کسی که پای طرح حریم سیاسی شهرستان بهار را امضا زده باید پاسخگو باشد/حاضرم به طرح شفافیت، جای یک رای، ۱۰ رای موافق دهم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.