• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0

کبودراهنگ بیشترین سهمیه آرد در سطح استان همدان

  • کد خبر : 146372
  • 12 اسفند 1400 - 9:15
کبودراهنگ بیشترین سهمیه آرد در سطح استان همدان

سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ در کارگروه ارتقاء آرد و نان اظهار کرد:شهرستان کبودراهنگ بیشترین سهمیه آرد استان را در بین شهرستانهای استان داردوسرانه آرد برای هر نفر در شهر بیش از ۶ کیلو و در روستا بیش از ۸ کیلو می باشد. به گزارش عصرهمدان؛ یدالله ابراهیم خانی سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ در کارگروه ارتقاء […]

سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ در کارگروه ارتقاء آرد و نان اظهار کرد:شهرستان کبودراهنگ بیشترین سهمیه آرد استان را در بین شهرستانهای استان داردوسرانه آرد برای هر نفر در شهر بیش از ۶ کیلو و در روستا بیش از ۸ کیلو می باشد.

به گزارش عصرهمدان؛ یدالله ابراهیم خانی سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ در کارگروه ارتقاء آرد و نان اظهار کرد:شهرستان کبودراهنگ بیشترین سهمیه آرد استان را در بین شهرستانهای استان داردوسرانه آرد برای هر نفر در شهر بیش از ۶ کیلو و در روستا بیش از ۸ کیلو می باشد.

وی با توجه به جایگاه ویژه نانوایی ها در سفره های مردم افزود: نانوایی ها یکی از مهمترین مکان های صنفی هستند که مستقیم با سلامت مردم در ارتباط هستند و سلامت مردم در اولویت ما می باشد و با متخلفین طبق قانون برخورد صورت میگیرد.

ابراهیم خانی با تاکید بر بازرسی های مستمر از نانوایی ها گفت: باید بازرسی ها از سطح نانوایی مستمر ادامه داشته باشد و از نظر بهداشت وساعت پخت و کیفیت و وزن نان مورد ارزیابی قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری کبودراهنگ در انتها خاطرنشان کرد: روستائیان عزیز نسبت به کاهش سهمیه آرد خانه پزی ابراز نارضایتی کرده اندکه بایستی هر چه سریعتر ادارات زیربط این مشکل را برطرف نمایند.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146372
  • دیدگاه‌ها برای کبودراهنگ بیشترین سهمیه آرد در سطح استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.