• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

کاهش ۳۱ درصدی تردد در جاده های استان همدان

  • کد خبر : 55258
  • 29 اسفند 1398 - 9:13
کاهش ۳۱ درصدی تردد در جاده های استان همدان

سرهنگ رضا عزیزی با بیان اینکه هیچگونه گزارشی از ترافیک در جاده های استان نداشته ایم گفت: امسال ۳۱ درصد ترددها در جاده های استان کاهش یافته است. رئیس پلیس راهور استان همدان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص آخرین وضعیت جاده های استان اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری […]

سرهنگ رضا عزیزی با بیان اینکه هیچگونه گزارشی از ترافیک در جاده های استان نداشته ایم گفت: امسال ۳۱ درصد ترددها در جاده های استان کاهش یافته است.

رئیس پلیس راهور استان همدان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص آخرین وضعیت جاده های استان اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و توصیه وزارت بهداشت محورهای استان شاهد ترافیک سال های گذشته نیست.

وی افزود: در حال حاضر رفت و آمد خودروها در همه راه های استان روان گزارش شده و هیچگونه ترافیکی را در محورهای خروجی و ورودی استان نداریم.

عزیزی با بیان اینکه طرح پلیس راهور از ۲۵ اسفندماه مطابق با سنوات گذشته آغاز شده است گفت: در حال حاضر شاهد کاهش ۳۱ درصدی ترددها از ۲۵ اسفند تا امروز در جاده های استان هستیم.

وی با اشاره به حمایت دستگاه های نیروی انتظامی و هلال احمر استان برای کنترل رفت و آمدها در آزاد راه همدان ساوه و جاده ملایر خاطرنشان کرد: با کنترل این رفت و آمدها موارد مشکوک به بیماری به بیمارستان ها ارجاع داده می شوند.

رئیس پلیس راهور استان همدان در خصوص آخرین گزارشات تصادفات جاده ای در استان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه هیچگونه تصادف فوتی از جاده های استان گزارش نشده است اما از ۲۵ اسفندماه تاکنون یک تصادف منجر به فوت در مقابل کارخانه آرد مریانج داشته ایم که متاسفانه منجر به فوت یک عابر پیاده با خودرو در حال حرکت شده است.

عزیزی در پایان با توصیه و رعایت سرعت مجاز حرکت در جاده های استان بیان کرد: رانندگان با بستن کمربند ایمنی در طول سفرهای ضروری و رعایت نکات ایمنی به سلامت خود و سرنشینان خود کمک کنند.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=55258
  • دیدگاه‌ها برای کاهش ۳۱ درصدی تردد در جاده های استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.