• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

کاهش حساسیت توجه مردم اسدآباد به کرونا باعث تغییر وضعیت شد

  • کد خبر : 86134
  • 07 مهر 1399 - 8:28
کاهش حساسیت توجه مردم اسدآباد به کرونا باعث تغییر وضعیت شد

حمزه عبدکوند به کاهش حساست توجه مردم به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: همین امر باعث رشد ابتلا به کرونا و تغییر وضعیت آن در شهرستان شده است. به گزارش عصر همدان، حمزه عبدکوند معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری اسدآباد در ستاد کرونای این شهرستان، با اشاره به اینکه متأسفانه حساسیت‌های مردم برای […]

حمزه عبدکوند به کاهش حساست توجه مردم به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: همین امر باعث رشد ابتلا به کرونا و تغییر وضعیت آن در شهرستان شده است.

به گزارش عصر همدان، حمزه عبدکوند معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری اسدآباد در ستاد کرونای این شهرستان، با اشاره به اینکه متأسفانه حساسیت‌های مردم برای مقابله با کرونا کاهش پیدا کرده، اظهار کرد: همین امر موجب شد که وضعیت کرونا در این شهرستان از سفید به قرمز و هم اکنون هم به نارنجی تغییر پیدا کند.

وی با تأکید بر فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی مردم نسبت به خطر سرعت گرفتن شیوع ویروس کرونا، گفت: در این میان باید از ظرفیت رسانه ملی و رسانه‌های محلی و فضاهای مجازی بهره گرفته شود.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری اسدآباد با بیان اینکه هم اکنون ۲۰۲ مدرسه در سطح شهر و روستا فعالیت می‌کنند، گفت: نیاز است تمامی مدارس دولتی و غیر انتفاعی مجهز به تب سنج و مواد ضد عفونی کننده شوند.

وی همچنین بر نظارت بیشتر بر نانوایی ها و بازار تأکید کرد و افزود: بخشداران و دهیاران در قالب تیم‌های نظارتی بر وضعیت روستاها بیشتر نظارت کنند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=86134
  • دیدگاه‌ها برای کاهش حساسیت توجه مردم اسدآباد به کرونا باعث تغییر وضعیت شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.