• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

کارنامه ۴ ساله عملکرد شورای شهر تویسرکان درس عبرتی برای ما شده/کاندیدایی که مشکلات شهر را بدون ارائه برنامه بیان کرده اصلح نیست

  • کد خبر : 117634
  • 27 خرداد 1400 - 8:28
کارنامه ۴ ساله عملکرد شورای شهر تویسرکان درس عبرتی برای ما شده/کاندیدایی که مشکلات شهر را بدون ارائه برنامه بیان کرده اصلح نیست

مردم تویسرکان نزدیک به چهار سال گذشته شاهد چالش ها، منازعات و پرونده های متعدد شکایت متقابل اعضای شورای شهر نسبت به یکدیگر بودند، فردا ۲۸ خرداد ماه مدیریت شهر را به دست چه افرادی می دهیم؟ آیا کاندیدایی با برنامه و کارنامه درست کاری را برمی گزینیم یا کاندیدایی بی برنامه؟ اگر انتخابامان درست […]

مردم تویسرکان نزدیک به چهار سال گذشته شاهد چالش ها، منازعات و پرونده های متعدد شکایت متقابل اعضای شورای شهر نسبت به یکدیگر بودند، فردا ۲۸ خرداد ماه مدیریت شهر را به دست چه افرادی می دهیم؟ آیا کاندیدایی با برنامه و کارنامه درست کاری را برمی گزینیم یا کاندیدایی بی برنامه؟ اگر انتخابامان درست نباشد تا چهار سال دیگر نیز با دیدن مدیریت شهری شهرهای همسایه تنها حسرت نصیب فرزاندانمان می شود.

به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ فردا ۲۸ خرداد ماه، همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا نیز برگزار می شود و مردم هر شهر و روستایی مدیریت آن مناطق را به دست شوراهای خود می سپارند و اما برسیم به شورای شهر تویسرکان در چهار سال گذشته، شورایی که به اذعان مردم نه تنها گره از مشکلات شهری برنداشت، بلکه با چالش های پیایی و درگیری های لفظی و شکایت و شکایت بازی و هم گاه گاهی سیاسی بازی برخی مسئولان شهرستان در حمایت از فلان عضو یا عضوها بر تنش ها افزوده شد و این مردم شهر بودند که متضرر شدند.

کاندیدایی که وام دار گروهی منفعت طلب باشد، به درد مردم نمی خورد

در این باره لیلا سوری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: فردا همه ما پای صندوق های رأی حضور می یابیم و با حضورمان به انتخابات جلوه ای زیبا می بخشیم، اما باید دقت کنیم تا درخصوص انتخابات شورای شهر افرادی را برگزینیم که به دنبال منافع شخصی خود نباشند، چرا که کاندیدایی که وام دار گروهی خاص از منفعت طلبان باشد به درد مردم نمی خورد.

وی اظهار کرد: حال سرنوشت شهر به دست ما مردم این شهر رقم می خورد؛ آیا می خواهیم مجدد با تکرار برخی گزینه ها و یا کاندیدایی که توسط گروهی خاص که تنها دنبال منافع خود هستند و از سوی آن ها حمایت می شوند و کمتر در برداشتن گره از مشکلات مردم حرکت می کنند، رأی دهیم یا افراد اصلح و دست پاکی که لااقل زبان خوش دربرخورد با مردم دارند؟

کاندیدایی که مشکلات شهر را بدون ارائه برنامه بیان کرده اصلح نیست

اصغر عبدالمالکی دیگر شهروند تویسرکانی نیز عنوان کرد: برخی کاندیداها چنان حرف های زیبا می زنند و چنان در فضای مجازی کلیپ و فیلم از مشکلات شهر منتشر کرده اند، که گویا آنان را نمی شناسیم و سوابقشان را در حیطه کاری خود در چند سال قبل نمی دانیم، چرا این گونه با افکار مردم بازی می کنند؟ آیا مدیریت شهری تنها رفع مشکل زباله هاست؟ که البته آن نیز باید حل شود.

نباید فریب زرق و برق های تبلیغاتی را بخوریم

وی تصریح کرد: فلان کاندیدا با زرق و برق کلیپ ها تنها به بیان مشکلات شهر پرداخته و در عمل برنامه ای ارائه نداده است، امیدواریم که مردم فریب این گونه تبلیغات را نخورند و به افراد اصلح برای اداره شهرشان رأی بدهند.

علی آقابابایی دیگر شهروند تویسرکان هم با گلایه از شورای شهر فعلی گفت: من و خانواده ام بی تردید به دنبال انتخاب افراد اصلحی برای شورای شهرمان هستیم، نه اینکه نگران آن باشیم که فردا روزی با درب های بسته شورا روبرو شویم.

شکایت و شکایت بازی متقابل اعضای شورای شهر فعلی مردم را به ستوه آورد

وی با بیان اینکه شکایت و شکایت بازی متقابل اعضای شورای شهر فعلی مردم را به ستوه آورده، اظهار کرد: آنقدر در شورای شهر فعلی شکایت و شکایت بازی متقابل اعضا از یکدیگر بود که نگران بودم نکند مردم هم اگر به شورا مراجعه کنند، پرونده ای در دادسرا و دادگاه از سوی برخی اعضای شورای شهر تویسرکان علیه همین مردم تشکیل شود!

این شهروند تویسرکانی افزود: اگر فردا انتخابمان درست نباشد، اتفاقات چهار سال گذشته تکرار می شود و نباید انتظار داشته باشیم، مبلمان شهری زیبا، آسفالت خیابان ها و کوچه ها مناسب و درب شورا به روی مردم باز باشد.

انتخاب غلط ما حسرت فرزندانمان نسبت به مدیریت شهری شهرهای دیگر را به دنبال می آورد

آقابابایی تأکید کرد: انتخاب غلط ما را فردا روزی به چه کنم چه کنم می اندازد، اگر می خواهیم فرزندانمان در آینده ای نزدیک با رفتن به شهرستان هایی همچون ملایر و نهاوند حسرت مدیریت شهری در آن شهرها را نخورد، باید درست انتخاب کنیم.

وحید الوندی خبرنگار تویسرکانی هم به خبرنگار ما گفت: عزیزانی که اصرار دارند، تشنه خدمت و بی تاب تبدیل شدن به خادمان بی ادعای مردم شهر خود در قامت عضو شورای شهر هستند باید بدانند که شورای شهر محلی برای ویژه خواری، زد و بندها و فسادهای مالی و بعضاً سیاسی، عقده گشایی و ارضای جاه طلبی ها و زیاده خواهی های هیچ کس نیست.

کارنامه چهار ساله عملکرد شورای شهر تویسرکان درس عبرتی برای همه ما شده

وی اظهار کرد: شورای شهر نردبانی برای ارتقا پرستیژ(موقعیت اجتماعی)، کسب درآمد، زورآزمایی و قدرت طلبی و جلوه گری برای بیشتر دیده شدن نیست و اگر کسی با این دانسته ها پای به میدان رقابت برای کسب منافع شخصی خود در شورای شهر می گذارد، بدون تعارف شایسته صفاتی مانند خائن، عنصر فاسد و یک بیمار روحی و روانی است.

این خبرنگار تویسرکانی گفت: شورای شهر در حقیقت میدانی برای خدمات رسانی هدفمند به مردم و تصمیم سازی های اثر گذار در روند مدیریت شهری با حضور افراد متعهد، پاکدست، متخصص، خلاق و اندیشه ورز است که پیشرفت و توسعه تویسرکان مهمترین اولویت و دغدغه آن ها باشد.

الوندی با طرح سوالی عنوان کرد: اکنون این سوال مطرح است که آیا کارنامه نزدیک به چهار سال عملکرد شورای شهر دوره پنجم تویسرکان درس عبرتی برای همه ما شده که آراء خود را به بهایی ناچیز مانند پول و شام و نهار نفروشیم و یا همچنان احساسات گرایی، فامیل بازی و قوم و قبیله گرایی و تلاش برای رسیدن به منافع شخصی خودمان، ملاک انتخاب اعضای شورای شهر هستند؟!

به گزارش عصرهمدان؛ فردا ۲۸ خرداد ماه مدیریت شهر تویسرکان را به دست چه افرادی می دهیم؟ آیا کاندیدایی با برنامه و کارنامه درخشان کاری را برمی گزینیم یا کاندیدایی بی برنامه.

اگر انتخابامان درست نباشد تا چهار سال دیگر نیز با دیدن مدیریت شهری شهرهای همسایه تنها حسرت نصیب فرزاندانمان می شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=117634
  • دیدگاه‌ها برای کارنامه ۴ ساله عملکرد شورای شهر تویسرکان درس عبرتی برای ما شده/کاندیدایی که مشکلات شهر را بدون ارائه برنامه بیان کرده اصلح نیست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.