• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

چینی کاهش آمار ابتلا هر لحظه در معرض شکستن است

  • کد خبر : 118897
  • 05 تیر 1400 - 13:50
چینی کاهش آمار ابتلا هر لحظه در معرض شکستن است

با شروع گرمای تابستان که به دلیل کم بودن بسیاربارش ها نسبت به سال های گذشته بیشتر هم خواهد بود یک مشاهده ی ساده در خیابان و بازار ها کاهش محسوس استفاده از ماسک را به طور قاطع ثابت می کند. همچنین گویی سهل انگاری و عادی پنداری ویروس جدیدی است که در بین اجتماعات […]

با شروع گرمای تابستان که به دلیل کم بودن بسیاربارش ها نسبت به سال های گذشته بیشتر هم خواهد بود یک مشاهده ی ساده در خیابان و بازار ها کاهش محسوس استفاده از ماسک را به طور قاطع ثابت می کند. همچنین گویی سهل انگاری و عادی پنداری ویروس جدیدی است که در بین اجتماعات شیوع پیدا کرده است.

به گزارش عصر همدان؛ شروع موج چهارم شیوع بیماری کرونا بعد از سهل انگاری ها در موضوع مسافرت های نوروزی بود که هزینه های مالی و جانی زیادی را هم بر دوش مردم و هم بر دوش کادر درمان قرار داد با گذشتن از این موج و بازگشت دوباره ی کشور به وضعیت زرد حالا استاندارد همدان علت ۹۸ درصد ابتلا ها به کویید ۱۹ را دورهمی های خانوادگی می داند.

با شروع گرمای تابستان که به دلیل کم بودن بسیاربارش ها نسبت به سال های گذشته بیشتر هم خواهد بود یک مشاهده ی ساده در خیابان و بازار ها کاهش محسوس استفاده از ماسک را به طور قاطع ثابت می کند. همچنین گویی سهل انگاری و عادی پنداری ویروس جدیدی است که در بین اجتماعات شیوع پیدا کرده.

در همین زمینه استاندارد همدان با اشاره به روند نزولی نمودار ابتلا به کرونا در استان همدان تصریح کرد: این وضعیت بسیار شکننده است و شرایط خطر می تواند دوباره بر استان حاکم شود بنا بر این از مردم عزیز خواهش می کنیم همچون گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا و کادر درمان را یاری کنند.

وی با بیان اینکه برای کنترل کامل همه گیری حداقل رعایت ۸۵ درصدی احتیاج است و لازم است همدانی ها اهمیت ویژه ای به رعایت اصول بهداشتی بدهند گفت: لازم است کمیته هایی در ستاد مقابله با کرونا با هدف جلو گیری از عادی نگاری از وضعیت همه گیری ایجاد شود و برای انجام درست این وظیفه کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد به عنوان نماینده قرارگاه عملیاتی کرونا تکلیف مهم و سنگینی را بر عهده دارد.

شاهرخی بهترین روش یاد آوری خطر را به مردم تبلیغات و تذکر مستمر با استفاده از ظرفیت های فضا مجازی و رسانه دانست و گفت: در خصوص دستگاه ها و سازمان ها هم ابلاغ دستورالعمل ها به تنهایی کافی نیست بلکه باید بر روند اجرای شیوه نامه ها به طور کامل نظارت و کم کاری ها ابتدا به صورت تلفنی و بعد به صورت مکتوب تذکر داده شود.

استاندارد همدان با بیان این که در فصل تابستان برقراری مهمانی ها در تالار های پذیرایی به اوج خود می رسد گفت: نا رضایتی ها از انجام شیوه نامه های بهداشتی در تالار های پذیرایی بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه افزایش نظارت ها حساسیت را در سطح جامعه بیشتر می کند در ادامه از دانشگاه علوم پزشکی خواست میزان گشت ها را در تالار های پذیرایی بیشتر کنند تا سطح امنیت سلامت بالا برود.

شاهرخی همچنین در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ گفت: گزارشات رسیده و مشاهدات ناظران از رعایت صحیح شیوه نامه های بهداشتی در حوزه های اخذ رای حکایت می کند.

وی ادامه داد رعایت سخت گیرانه ی شیوه نامه های بهداشتی مردم را هم نسبت به انجام پروتکل ها ترغیب کرد و این باعث برگزاری یک انتخابات بهداشتی و امن شد.

به گزارش عصر همدان و براساس اعلام وزارت بهداشت، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، ۴ شهرستان اسدآباد، کبودرآهنگ ، تویسرکان و فامنین در وضعیت زرد کرونایی و ۶ شهرستان مابقی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام / رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=118897
  • دیدگاه‌ها برای چینی کاهش آمار ابتلا هر لحظه در معرض شکستن است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.