• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

محقق کردن درس تربیت بدنی با ایجاد چالش ورزش در منزل/ ورزش و نشاط زمینه ساز شکست کرونا

  • کد خبر : 54224
  • 22 اسفند 1398 - 15:45
محقق کردن درس تربیت بدنی با ایجاد چالش ورزش در منزل/ ورزش و نشاط زمینه ساز شکست کرونا

مدیر دبستان سما تویسرکان با بیان اینکه با ورزش و نشاط کرونا رو شکست می دهیم، گفت: این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا بر آن شدیم تا با برپایی چالش ورزش در منزل از فاصله دور اهداف درس تربیت بدنی را محقق سازیم. مرضیه هنرآموز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از ایجاد چالش […]

مدیر دبستان سما تویسرکان با بیان اینکه با ورزش و نشاط کرونا رو شکست می دهیم، گفت: این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا بر آن شدیم تا با برپایی چالش ورزش در منزل از فاصله دور اهداف درس تربیت بدنی را محقق سازیم.

مرضیه هنرآموز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از ایجاد چالش «ورزش کنیم تا سالم بمانیم» همزمان با ورزش در منزل برای دانش آموزان دبستان سما تویسرکان خبر داد و گفت: تحرک کافی و داشتن سطح مطلوب آمادگی جسمانی یکی از ضروری ترین اهداف نظام تعلیم و تربیت در همه جوامع بشری است.

وی اظهار کرد: این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا از توفیق خدمت به دانش آموزان در کلاس های تربیت بدنی محروم هستیم، اما بر آن شدیم تا با برپایی چالش ورزش در منزل از فاصله دور اهداف درس تربیت بدنی را محقق سازیم.

مدیر دبستان سما تویسرکان با بیان اینکه ورزش و تندرستی جزء جدا نشدنی از زندگی بشر در همه دوران هاست ، افزود: به عینه می توان مشاهده کرد  جوامعی که برای ورزش و تندرستی خود وقت و هزینه صرف کرده اند، در تمامی عرصه های علمی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی نیز سرآمد بوده اند.

هنرآموز از والدین، دانش آموزان و تمامی همشهری های خود خواست تا با رعایت نکات بهداشتی و با رعایت شیوه صحیح زندگی، علاوه بر سالم نگه داشتن جسم و ذهن خود، از تحمیل هزینه های گزاف بیمارستانی و درمانی بر جامعه خودداری کنند.

وی در ادامه چالش ورزش در منزل را نقطه شروعی برای ایجاد یک فرهنگ صحیح و نهادینه ساختن اهمیت به ورزش در بین افراد به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه عنوان کرد.

مدیر دبستان سما تویسرکان تصریح کرد: از دانش آموزان می خواهیم تا از نرمش ها و بازی های ورزشی خود کلیپ های یک دقیقه ای تهیه کنند تا با قرار دادن این کلیپ ها در کانال دبستان و سایر کانال های مجازی به دنیا نشان دهیم چگونه با ورزش و نشاط کرونا رو شکست می دهیم.

هنرآموز ادامه داد: با رعایت تمامی نکات بنا داریم به کلیپ های برتر نیز جوایزی اهداء کنیم.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54224
  • دیدگاه‌ها برای محقق کردن درس تربیت بدنی با ایجاد چالش ورزش در منزل/ ورزش و نشاط زمینه ساز شکست کرونا بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.