• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

چالش در مدیریت رئیس آموزش و پرورش تویسرکان؛ از ابهام در نحوه مزایده درمانگاه فرهنگیان تا حواشی اجاره زمین چمن دانش آموزان به بخش خصوصی

  • کد خبر : 130045
  • 04 مهر 1400 - 9:04
چالش در مدیریت رئیس آموزش و پرورش تویسرکان؛ از ابهام در نحوه مزایده درمانگاه فرهنگیان تا حواشی اجاره زمین چمن دانش آموزان به بخش خصوصی

هنوز ابهامات موجود در دوران مدیریتی اسدبیگی رئیس آموزش و پرورش تویسرکان از جمله تخلف یا عدم تخلف در نحوه اجرای مزایده درمانگاه فرهنگیان برای مردم روشن نشده که این روزها شاهد حواشی اجاره ورزشگاه متعلق به دانش آموزان به بخش خصوصی در شرایط کرونایی هستیم. به گزارش خبرنگار عصرهمدان، جواد اسدبیگی رئیس آموزش و […]

هنوز ابهامات موجود در دوران مدیریتی اسدبیگی رئیس آموزش و پرورش تویسرکان از جمله تخلف یا عدم تخلف در نحوه اجرای مزایده درمانگاه فرهنگیان برای مردم روشن نشده که این روزها شاهد حواشی اجاره ورزشگاه متعلق به دانش آموزان به بخش خصوصی در شرایط کرونایی هستیم.

به گزارش خبرنگار عصرهمدان، جواد اسدبیگی رئیس آموزش و پرورش فعلی تویسرکان در دولت روحانی و طبق شنیده ها با رفت و آمدهای مکرر برخی از هم حزبی هایش و توصیه آنان بدون سابقه مدیریتی بر سر کار آمد.دوران مدیریت او، دوران عدم پاسخگویی های مکرر به مردم بوده است.

اسدبیگی هیچ گاه خود را در برابر افکار عموم مسئول نداسته و درباره مسائل مختلف شفاف رفتار نکرده است و مردم او را به عنوان یک مدیر سیاسی وابسته به دولت روحانی می شناسند.

یکی از ابهامات عملکردی اسدبیگی به مزایده گذاشتن درمانگاه فرهنگیان در سال ۹۸ باز می گردد، آنجا که زیر نظر مدیریت او بالاخره مشخص نشد که مزایده های آن ارگان قانونی بوده یا خلاف قانون.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان هیچ گاه درباره نحوه برگزاری مزایده ها خود را پاسخگوی مردم ندانست و آن روزها در کوچه و پس کوچه حرف بر سر آن بود که شرایط مزایده برای درمانگاه فرهنگیان این شهر رعایت نشده و این مکان تنها در نهایت با ۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان اجاره داده شد!

آن گونه که گفتند اطلاع رسانی که بخشی از برگزاری یک مزایده است در کار نبوده و مزایده بین سه نفر انجام شد و در آخر هم به دست یکی از خود آموزشی و پرورشی ها رسیده بود.

نارضایتی برخی معلمان و والدین دانش آموزان از عدم مدیریت صحیح اسدبیگی به صورت پیام های مردمی در مجموعه خبری رودآور منتشر شده است، از جمله اینکه کلاس ها حتی به گونه ای برنامه ریزی نشده که برخی دانش آموزان متقاضی در رشته های مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند و به آنان گفته شده به طور مثال یا رشته علوم انسانی بروید، یا در مدرسه هنرستان درس بخوانید…!

و اما برسیم به مسئله مسابقه فوتبال مردان با داوری یک زن در تویسرکان که عصر روز جمعه، دوم مهرماه در زمین چمن آموزش و پرورش که متعلق به دانش است برگزار شد.به ماهیت آن کاری نداریم، اما آیا رئیس آموزرش و پرورش تویسرکان نباید به جای شانه خالی کردن از بار مسئولیتی خود لااقل نظارتی بر عملکرد زیرمجموعه های خود داشته باشد و در برابر مردم فهیم شفاف سازی کند که اصل ماجرا از چه قرار بوده است؟

پس از انتشار خبری در این باره در مجموعه خبری عصرهمدان، رئیس این اداره در گفتگو با یکی از خبرنگاران از برگزاری چنین مسابقه ای اظهار بی اطلاعی کرده! و عذر بدتر از گناه آورده و برای تبرئه خود گفته؛ “زمین چمن را به دست بخش خصوصی داده است”.

اسدبیگی این گونه می خواهد خود را از فشار افکار عموم نجات دهد، در حالی که به عنوان مسئول اصلی باید لااقل نظارتی درست بر روند واگذاری سانس به سانس زمین چمن آموزش و پرورش به بخش خصوصی داشته باشد که از این نظارت ساده هم دریغ کرده بود، تا شاهد آن ساختارشکنی در شهری کوچک باشیم.

جای سؤال است که برخی مسئولان تویسرکانی در هر رده ای که هستند تاکنون برای جلب افکار عموم به خاطر اشتباهاتشان نه عذرخواهی می کنند نه استعفا می دهند!

و در آخر اینکه آیا واگذاری این ورزشگاه به بخش خصوصی و حواشی ایجاد شده در ماجرای مسابقه فوتبال روز گذشته از جنس مزایده و واگذاری مبهم درمانگاه فرهنگیان بوده است؟!

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=130045
  • دیدگاه‌ها برای چالش در مدیریت رئیس آموزش و پرورش تویسرکان؛ از ابهام در نحوه مزایده درمانگاه فرهنگیان تا حواشی اجاره زمین چمن دانش آموزان به بخش خصوصی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.