• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

چالش توئیت آذری جهرمی برای مسئولین استان همدان

  • کد خبر : 55938
  • 05 فروردین 1399 - 9:06
چالش توئیت آذری جهرمی برای مسئولین استان همدان

توییت آذری جهرمی در خصوص اینکه همدان بیشترین جذب مسافر را از سمت تهران در دوران تعطیلات نوروز داشته است استاندارد محترم و شبکه حرفه ای رسانه ای وی را به تکاپو انداخته است تا به هر طریق ممکن این توییت را غیر واقعی جلوه دهد. به گزارش عصر همدان؛ هر چه نمایاندن  و ارائه […]

توییت آذری جهرمی در خصوص اینکه همدان بیشترین جذب مسافر را از سمت تهران در دوران تعطیلات نوروز داشته است استاندارد محترم و شبکه حرفه ای رسانه ای وی را به تکاپو انداخته است تا به هر طریق ممکن این توییت را غیر واقعی جلوه دهد.

به گزارش عصر همدان؛ هر چه نمایاندن  و ارائه گزارش مدیریت خوب امری مثبت و دلگرم کننده برای مردم است، مدیریت نمایشی و پوشش ضعفها با خبر رسانی کاذب و ایجاد شبکه رسانه ای فرمایشی امری ناپسند و در واقع فریب دادن مردم است که به نظر می رسد استان همدان در دوران بخصوص دو سال گذشته با آن درگیر است.

توییت آذری جهرمی در خصوص اینکه همدان بیشترین جذب مسافر را از سمت تهران در دوران تعطیلات نوروز داشته است استاندارد محترم و شبکه حرفه ای رسانه ای وی را به تکاپو انداخته است تا به هر طریق ممکن این توییت را غیر واقعی جلوه دهد.

در حالی که در مسایل مختلف از ابتدای دولت روحانی و حاکمیت تیم مدیریتی ناصر نیکبخت استاندارد سابق در این استان،  مدیریت‌های نمایشی به وجه غالب عملکرد مدیران اجرایی تبدیل شده است این  توییت را باید پایانی بر این مدیریت های نمایشی عنوان کرد.

اینکه در پس پرده این توییت جهرمی که فردی دارای سابقه امنیتی و آگاه به مسایل سیاسی است چه نکته ای نهفته است به جای خود مهم است اما آنچه برای استان و دیار کهن و البته مظلوم همدان قابل تامل خواهد بود بیرون افتادن ناکارآمدی های محض از پشت پرده حرکتهای نمایشی است.

جناب شاهرخی که از دوستان و نزدیکان نیکبخت، استاندارد سابقی که با مسلک سرمایه سالاری و کارگزارانی در استان همدان است یکی از رسانه ای ترین استاندارد ان دولت روحانی است و انصافا بخوبی از این ابزار قدرتمند برای جلوه دهی مدیریت خود بهره می برد.

البته این نخستین بار نیست که مدیریت نمایشی این تیم مدیریت در استان همدان با نقد و چالش مواجه می‌شود اما این نقد از آن جهت که از سوی یک وزیر ،آن هم با سابقه و عقبه جهرمی صورت می‌گیرد تکانی اساسی به دستگاه نمایشی استاندارد محترم داده است.

اگر تا پیش از این آمارهای عجیب اشتغالزایی نیکبخت و شاهرخی با تردید رسانه های منتقد دولت مواجه و البته با برچسب دلواپسی و تندروی مواجه می‌شد امروز دیگر استاندارد محترم قادر نیست از چنین برچسبهایی برای وزیر جوان و دردانه حسن روحانی استفاده کند.

بنظر می‌رسد همه دوستداران سرنوشت و عظمت این استان عزیز یعنی  داراجهاد همدان ،بخصوص نمایندگان عزیز باید با ورود جدی نظارتی خود به مدیریت نمایشی در استان  به وظایف شرعی و قانونی خود عمل کنند و رسانه ها نیز بایستی به ایفای نقش رکن چهارم دموکراسی بپردازند.

انتهای پیام/ پرزاد

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=55938
  • دیدگاه‌ها برای چالش توئیت آذری جهرمی برای مسئولین استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.