• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4

پیمانکار پروژه زمین چمن فوتبال اسدآباد مشخص شده/سال آینده اسدآباد دارای زمین چمن استاندارد د خواهد بود

  • کد خبر : 128338
  • 22 شهریور 1400 - 8:44
پیمانکار پروژه زمین چمن فوتبال اسدآباد مشخص شده/سال آینده اسدآباد دارای زمین چمن استاندارد د خواهد بود

مهدی صمدپناهی از برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار برای پروژه زمین چمن فوتبال اسدآباد خبر داد و گفت: عملیات اجرای این پروژه تا اوایل مهر آغاز ودر سال آینده بهره برادری خواهد شد. مهدی صمدپناهی، سرپرست اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اینکه یکی […]

مهدی صمدپناهی از برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار برای پروژه زمین چمن فوتبال اسدآباد خبر داد و گفت: عملیات اجرای این پروژه تا اوایل مهر آغاز ودر سال آینده بهره برادری خواهد شد.

مهدی صمدپناهی، سرپرست اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های جامعه فوتبالی شهرستان نبود یک زمین چمن مناسب و استاندارد د در این شهرستان بوده و همیشه گلایه مند بودند، اظهار کرد: با پیگیری‌های فرماندار، نماینده مجلس و مدیرکل ورزش، امسال کاشت چمن برای استاندارد دسازی زمین فوتبال با تأمین اعتبار آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ما با وجود اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی برای زمین چمن، عملیات آبرسانی را انجام و بروزرسانی کردیم، افزود: عملیات خاکبرادری و کاشت چمن در این زمین هم با سفر استانی مدیرکل ورزش به شهرستان در دستور کار قرار گرفته که قرار شد خارج از نبود و تا تخصیص اعتبارات این امر انجام شود.

سرپرست اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه مناقصه پروژه کاشت چمن در زمین فوتبال در ۱۸ شهریور امسال انجام شده و پیمانکار آن مشخص شده است، تصریح کرد: قرار است تا پایان شهریور و اوایل مهرماه این عملیات آغاز و تا سال آینده تحویل شود.

وی با اشاره به اینکه با آغاز پروژه زمین چمن فوتبال و خاکبرادری آن، در این مدت جامعه فوتبالی نمی‌توانند از زمین استفاده کنند و همین موجب نارضایتی هم شده، افزود: با آغاز این پروژه از یک طرف با گلایه ورزشکاران نسبت به نامرغوب بودن زمین چمن مواجه ایم و از سوی دیگر با آغاز عملیات خاکبرادری، آنان تعطیلی زمین چمن را مطرح می‌کنند، در این زمینه باید ورزشکاران آستانه صبرشان را بالا ببرند تا پروژه به اتمام برسد.

صمدپناهی یادآور شد: این پروژه تا سال آینده مرتفع و جامعه ورزشی فوتبال این شهرستان دارای ازمین استاندارد د برای تمرین‌ها خواهند بود.

وی در پاسخ به این سؤال که تا زمان اجرای کامل این پروژه، آیا جایی را برای ورزشکاران فوتبالی برای تمرین در نظر دارید؟ ، گفت: زمین چمن موجود در مجموعه اداره ورزش تنها زمین فوتبال شهرستان است که البته ورزشکاران فوتبالی می‌توانند تمرینات و گرم کردن خود را در زمین چمن مصنوعی انجام دهند و در صورت نیاز بیشتر با شهرستان مجاور در بهار هماهنگی خواهیم کرد که از ظرفیت زمین آنان بهره ببریم.

سرپرست اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد تأکید کرد: ما با وجود اعتبارات مجبور به اجرای عملیات خاکبرادری و اجرای این پروژه هستیم وگرنه همچنان زمین چمن قبلی باقی می ماند و اعتبارات جذب نمی‌شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=128338
  • دیدگاه‌ها برای پیمانکار پروژه زمین چمن فوتبال اسدآباد مشخص شده/سال آینده اسدآباد دارای زمین چمن استاندارد د خواهد بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.