• امروز : پنج شنبه - ۳ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 23 May - 2024
0
فرماندار همدان تاکید کرد:

پیش‌بینی افزایش مشارکت در انتخابات امسال

  • کد خبر : 212265
  • 11 اسفند 1402 - 11:26
پیش‌بینی افزایش مشارکت در انتخابات امسال
فرماندار شهرستان همدان گفت: مخفی با پیش‌بینی افزایش مشارکت نسبت‌ به سال‌های قبل، گفت: امروز مردم همدان به فرامین مقام معظم رهبری لبیک گفتند و حضور پرشوری را در پای صندوق‌های رای داشته تا افراد اصلح انتخاب شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ مسلم مخفی صبح امروز در جمع خبرنگاران در شعبه رای‌گیری مخابرات اظهار کرد: خوشبختانه امروز روز موعود و جشن مردم ایران است در روز ۱۱ اسفند ماه است تا پای صندوق‌های رای‌گیری بار دیگر سرنوشت خود را تعیین کنند‌.

وی افزود عوامل اجرایی مختلف که در حوزه انتخابات دخیل هستند تقریباً به مدت ۱۰ ماه، با زحمات شبانه روزی خود، برای برگزاری شایسته انتخابات تلاش کرده‌اند.

فرماندار همدان با بیان اینکه امروز ۳۲۲ شعبه در حوزه انتخابیه همدان و جمعاً ۳۷۵ شعبه در حوزه انتخابیه همدان و فامنین فعال است، عنوان کرد: بیش از ۸ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات در همدان دخیل هستند و خوشبختانه استقبال خوبی از انتخابات در همدان شده است.

مخفی با پیش‌بینی افزایش مشارکت نسبت‌ به سال‌های قبل، افزود: امروز مردم همدان به فرامین مقام معظم رهبری لبیک گفتند و حضور پرشوری را در پای صندوق‌های رای داشته تا افراد اصلح انتخاب شوند.

وی با تاکید بر اینکه آمار رای اولی‌ها در استان بیش از ۱۵ هزار نفر بوده، بیان کرد: نظارت هیئت نظارت را در انتخابات داشته، همچنین ۳۲۰ نفر را نیز در کار بازرسی داریم.

فرماندار همدان با بیان اینکه امسال در حوزه تبلیغات خیلی تخلف نداشتیه‌ایم، گفت: تقریباً ۶ مورد تخلف را به مراجع قضایی گزارش داده‌ایم، به برخی‌ها تذکر داده شد و به برخی‌ها نیز با دعوت تذکر داده‌ایم. تخلفات بیشتر در فضای مجازی بوده که عمدتاً آن هم به علت جهل در قانون بوده است.

مخفی با اشاره به اینکه امسال ۲۰ درصد تعرفه بیشتر در اختیار شعب قرار داده‌ایم، ادامه داد: در مرحله اول ۱۷۵ کاندید بوده که ۱۳۰ نفر تایید صلاحیت شدند و ۹۳ باقی ماندند که امروز باهم رقابت کنند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212265
  • دیدگاه‌ها برای پیش‌بینی افزایش مشارکت در انتخابات امسال بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.