• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2
فرزند شهید همدانی:

پیروزی روز گذشته، ماحصل مجاهدت‌های شهیدان سلیمانی و همدانی است

  • کد خبر : 200056
  • 16 مهر 1402 - 19:23
پیروزی روز گذشته، ماحصل مجاهدت‌های شهیدان سلیمانی و همدانی است
فرزند شهید حاج حسین همدانی، پیروزی بزرگ روز گذشته مقاومت فلسطین بر صهیونیست‌های غاصب را حاصل مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در جبهه مقاومت دانست.

به گزارش عصر همدان به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، “وهب همدانی” عصر امروز در مراسم سالروز شهادت حاج حسین همدانی اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که شهید همدانی نقش مهمی در پیروزی‌های محور مقاومت به خصوص سوریه داشت. وقتی ایشان به سوریه رفت، ۸۵ درصد خاک این کشور اشغال شده بود و با مدیریت و مجاهدت شهید همدانی، حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان و مدافعان حرم بود که این کشور از بحران خارج و روز به روز پیروزی بیشتری نصیب جبهه مقاومت شد.

وی با بیان اینکه با الگوبرداری از هشت سال دفاع‌مقدس، سوریه از چنگال  دشمن خبیث درآمد، افزود: شهدای مدافع حرم از جان گذشتند تا دشمن در منطقه به اهداف شوم خود دست پیدا نکند و در این میان نقش شهید همدانی ویژه و تاثیرگذار بود.

وهب همدانی با اشاره به پیروزی روز گذشته مقاومت فلسطین عنوان کرد: رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر از هر زمانی شده و امروز با نصرت الهی و در شرایطی که دشمن رجز می‌خواند، می‌بینیم که چه ضرب شصت مهلکی از رزمندگان مقاومت خورده است.

فرزند شهید همدانی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در فلسطین، ادامه‌دهنده راه شهیدان همدانی و سلیمانی هستند و بدون تردید با ایمان راسخ و توکل الهی، پیروزی بزرگ نزدیک خواهد بود.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200056
  • دیدگاه‌ها برای پیروزی روز گذشته، ماحصل مجاهدت‌های شهیدان سلیمانی و همدانی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.