• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

پیام تشکر رئیس کل دادگستری استان همدان از ریاست معظم قوه قضائیه

  • کد خبر : 113520
  • 21 اردیبهشت 1400 - 17:34
پیام تشکر رئیس کل دادگستری استان همدان از ریاست معظم قوه قضائیه

محمدرضا عدالتخواه، به مناسبت سفر آیت الله رئیسی، ریئیس قوه قضائیه به استان همدان، پیام تشکری صادر کرد. به گزارش عصر همدان؛ عدالتخواه، رئیس کل دادگستری استان همدان به مناسبت سفر آیت الله رئیسی، ریئیس قوه قضائیه به استان همدان، پیام تشکری صادر کرد. متن پیام بدین شرح است: هوالعزیز محضر مبارک حضرت آیت الله […]

محمدرضا عدالتخواه، به مناسبت سفر آیت الله رئیسی، ریئیس قوه قضائیه به استان همدان، پیام تشکری صادر کرد.

به گزارش عصر همدان؛ عدالتخواه، رئیس کل دادگستری استان همدان به مناسبت سفر آیت الله رئیسی، ریئیس قوه قضائیه به استان همدان، پیام تشکری صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

هوالعزیز

محضر مبارک حضرت آیت الله رئیسی ( دام عزه شریف )

ریاست معظم قوه قضائیه

با سلام و تحیات

الطاف و عنایات خداوند سبحان در ماه ضیافت الله رمضان شامل حال مردم شریف و بصیر دار المؤمنین و دار المجاهدین همدان گردید و حضور سراسر رحمت حضرتعالی در این خطه ولایتمدار موجب نزول برکات معنوی و مادی ذی قیمت و کثیری گردید که شکر آن به درگاه حضریت را قلبی خاضع و لسانی بلیغ سزاوار است.

بدیهی است که سفر مسعود مورخ ۱۴۰۰/۲/۱۹ معظم له به این حوزه قضائی، موجب استظهار و دلگرمی مدیران قضاتی، قضات و کارکنان مجموعه قضائی استان و ادارات تابعه در اهتمام بیش از پیش در انجام تکالیف و وظایف قانونی با روحیه ای جهادی گردید و اجابت شایسته ای بر عطش اشتیاق و مطالبات امیدواران به تحقق عدالت علوی رقم زد.

اینجانب بر خود فرض می دانم تا به نمایندگی از مجموعه دادگستری، مردم شریف و مسئولین خدوم استان همدان، مراتب قدردانی و سپاس زایدالوصف خود در خصوص سفر حضرتعالی و هیأت معزز همراه و مصوبات ارزنده مربوطه را ابراز و مراتب عزم و اراده قضات و کارکنان دادگستری استان همدان در اجرای دقیق و کامل منویات ابلاغی در موارد احصاء شده در رابطه احیای حقوق عامه، اقتصاد مقاومتی، تعامل و استفاده از نقطه نظرات نخبگان ، توجه ویژه به وضعیت زندانیان، اتقان احکام و جلب رضایتمندی عمومی و سایر رهنمودهای عنوان شده را اعلام و استمرار و تزاید توفیقات، سلامت و عزت آن وجود شریف را از درگاه خداوند منان خواستارم.

محمدرضا عدالتخواه

رئیس کل دادگستری استان همدان

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=113520
  • دیدگاه‌ها برای پیام تشکر رئیس کل دادگستری استان همدان از ریاست معظم قوه قضائیه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.