• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

پیاده راه میدان امام تا غدیر اسدآباد سنگ‌فرش می‌شود

  • کد خبر : 38693
  • 02 دی 1398 - 13:43
پیاده راه میدان امام تا غدیر اسدآباد سنگ‌فرش می‌شود

علیرضا فعله‌گری، گفت: یک لاین به پیاده‌ راه میدان امام(ره) تا میدان غدیر اسدآباد اضافه و با اجری این پروژه جدول ها برداشته و خیابان سنگ‌فرش می‌شود که البته عبور ماشین‌ها متوقف نمی‌شود، اما پارک ممنوع خواهد شد.   به گزارش عصر همدان، شهردار شهر اسدآباد، در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با […]

علیرضا فعله‌گری، گفت: یک لاین به پیاده‌ راه میدان امام(ره) تا میدان غدیر اسدآباد اضافه و با اجری این پروژه جدول ها برداشته و خیابان سنگ‌فرش می‌شود که البته عبور ماشین‌ها متوقف نمی‌شود، اما پارک ممنوع خواهد شد.

 

به گزارش عصر همدان، شهردار شهر اسدآباد، در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با تأکید بر تعامل رسانه با شهرداری، اظهار کرد: به کار رسانه اعتقاد دارم و در راستای خدمت به جامعه آنها را در کنار خود می‌بینم، البته با وجود فضای مجازی که مانند موتورسیکلتی می‌ماند که اگر درست کنترل نشود، ممکن است جراحاتی را به بار آورد، باید این فضا دست اهلش باشد و آن را مدیریت کند.

فعلع گری، با ارائه گزارشی از عملکرد دو ماهه خود در اسدآباد، افزود: از اعتمادی که اعضای شورای اسلامی این شهر به من داشتند، قدردانی می‌کنم و این دعای خیر مردم است که ما را دلگرم می کند.

شهردار اسدآباد، به رخدادهایی که شهرداری اسدآباد طی دو سال گذشته گریبان گیر آن بوده، اشاره کرد و گفت: امروز جو خوبی در سطح شهر حاکم است و کسی دنبال حاشیه نیست و قطعا با این وضعیت آینده خوبی پیش روی اسدآباد است.

وی، با قدردانی از زحمات عوامل خدمات امور شهری در ایام اربعین و ایام بحرانی شهر، تصریح کرد: در طی این مدت عوامل شهرداری در خدمات‌دهی به مسافران و زائران سنگ تمام گذاشتند و آبرومندانه عمل کردند.

فعله‌گری با اشاره به زمان گرانی بنزین و قطع بودن جایگاه سی ان اجی، خاطر نشان کرد: این ایام خوب مدیریت شد و شهرستان اسداباد با همت اعضای شورای تأمین همانند دیگر مناطق استان همدان شهری بدون اغتشاش را گذراند و نباید همراهی مردم را در این زمینه فراموش کرد.

شهردار اسدآباد، ادامه داد: طی بازدیدهایی که با اعضای شورا از سطح کوچه پس کوچه های شهر داشتم، از مشکلات و نقاط ضعف این شهر مطلع هستم و در راستای رفع آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

وی، با اشاره بر اینکه امکانات در سطح شهر اسدآباد محدود است و یک شبه نمی‌توان تمام امور شهر را حل و فصل کرد، افزود: امسال ما آمادگی خوبی برای زمستان داریم و غافلگیر نخواهیم شد.

فعله‌گری، با بیان اینکه خدماتی همچون آسفالت، پارک ، نور در شب، حمل زباله و نخاله بدون پول از انتظارات مردم است گفت: باید گفت که بیشترین درآمد شهرداری‌ها از محل عوارض ها است که شهرداری اسدآباد هم از این موضوع مستثنی نیست و در واقع اگر مردم وضع‌شان خوب شود، وضع ما هم خوب می‌شود و می‌توانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

شهردار اسدآباد، با تاکید بر اینکه هیچ شهردار و شورایی دوست ندارد در حوزه خدمتش مشکلی وجود داشته باشد، تصریح کرد: با وجود تمام کمبود اعتبارات و اشتباهی که مجلسی‌ ها در قبال شهرداری ها برای اختصاص اعتبارات به هدفمندی یارانه داشتند، ما دنبال اجرای برنامه های کوتاه و بلند مدت برای شهر اسدآباد هستیم.

وی، با اشاره براینکه در کنار برنامه‌ریزی برای امور زیربنایی و ایجاد زیرساختهای عمرانی، آماده سازی و زیباسازی شهر برای استقبال نوروز امسال را در دستور کار است خاطر نشان کرد: کارخانه آسفالت در اسدآباد احیا‌‌ خواهد شد و با این اقدام هزینه آسفالت سطح شهر تا ۵۰ درصد کاهش خواهد داشت.

فعله‌گری، از ایجاد کارگاه تولید سنگ مصنوعی برای پیاده رو سازی در اسدآباد خبر داد و گفت: با وجود این کارگاه خودیاری مردم جمع‌آوری و امر پیاده‌روسازی را انجام می‌دهیم، به این گونه که موزاییک را در اختیار آن قرار داده تا مسیر مقابل واحدهای تجاری خود را سنگ فرش کنند که البته این امر با نظارت مهندسان و پیمانکاران شهرداری انجام می‌شود.

شهردار اسدآباد، با بیان اینکه شهرستان سه خلبان شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: ساخت یادمانی برای این شهیدان در دستور کار شهرداری است که با هماهنگی پایگاه نوژه هوایی انجام می‌شود.

فعله‌گری، از اضافه کردن یک لاین به پیاده‌ راه میدان امام(ره) تا میدان غدیر اسدآباد خبر داد و گفت: با اجری این پروژه جدل ها برداشته و خیابان سنگ فرش می‌شود که البته عبور ماشین‌ها متوقف نمی‌شود، اما پارک ممنوع خواهد شد.

وی، با اشاره براینکه اجرای پروژه پیاده راه سازی در دست بررسی و مطالعات است افزود: قطعا این پیاده راه از پیاده راه بوعلی همدان هم زیباتر و در جذب گردشگر مؤثر خواهد بود.

شهردار اسدآباد، با بیان اینکه برای اجرای پروژه هایی همچون ساخت غسالخانه و فضای مناسب در بهشت زهرا نیازمند مشارکت خیرین هستند تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند برای اموات خود خیرات بدهند، می توانند در این راستا هزینه کنند و البته این فرهنگ‌سازی حمایت رسانه‌ها را می‌طلبد.

فعله‌گری با اشاره به جمع آوری نخاله‌ها توسط خدمات شهری، گفت: ما در راستای حمایت از منطقه محمودبیگی و ایجاد انشعاب فاضلاب از حق شهرداری گذشت کردیم و تنها با اخذ ۲۰۰ هزار تومان می‌توانند در زمینه وصل انشعاب فاضلاب به شبکه اقدام کنند.

وی، در پایان با تاکید براینکه در سطح شهر قدرت اجرایی برای جمع‌آوری سد معبر ندارند خاطر نشان کرد: برای ساماندهی وانت بارها و رفع سدمعبر نیازمند همراهی نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی هستیم.

 

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=38693
  • دیدگاه‌ها برای پیاده راه میدان امام تا غدیر اسدآباد سنگ‌فرش می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.