• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

پنج‌شنبه آخر سال، تمامی ورودی های باغ بهشت همدان بسته است

  • کد خبر : 107098
  • 25 اسفند 1399 - 11:37
پنج‌شنبه آخر سال، تمامی ورودی های باغ بهشت همدان بسته است

علی قبادی گفت: طبق تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا و وضعیت زرد اما شکننده شهر همدان پنج شنبه و جمعه آخر سال تمامی ورودی های باغ بهشت بسته خواهد بود. به گزارش عصر همدان؛ علی قبادی، رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان با اشاره به وضعیت شیوع کرونا و دستور ستاد مبارزه با […]

علی قبادی گفت: طبق تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا و وضعیت زرد اما شکننده شهر همدان پنج شنبه و جمعه آخر سال تمامی ورودی های باغ بهشت بسته خواهد بود.

به گزارش عصر همدان؛ علی قبادی، رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان با اشاره به وضعیت شیوع کرونا و دستور ستاد مبارزه با این ویروس منحوس اعلام کرد: طبق تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا و وضعیت زرد اما شکننده شهر همدان پنج شنبه و جمعه آخر سال تمامی ورودی های باغ بهشت بسته خواهد بود.

علی قبادی با بیان اینکه اجازه هیچگونه ورود به باغ بهشت را در این روزها به خاطر کنترل بیماری کرونا نخواهیم داد افزود: این موضوع از طریق نصب بنرهایی در سطح شهر و نیز رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: آلودگی باغ بهشت به خاطر دفن اموات مبتلا به کرونا بحثی جدی است و امیدوارم مردم رعایت کنند و کمتر در چنین مکان‌هایی حضور پیدا کنند.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان در پایان گفت: این تصمیم مهم به خاطر حفظ سلامت مردم و جامعه اتخاذ شده است و امیدواریم مردم نیز همراهی لازم را داشته باشند و از راه دور فاتحه‌ای نثار اموات کنند.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=107098
  • دیدگاه‌ها برای پنج‌شنبه آخر سال، تمامی ورودی های باغ بهشت همدان بسته است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.