• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

پل غدیر در صورت همت مسئولین مربوطه، قبل از اربعین به بهره برادری می رسد

  • کد خبر : 157271
  • 11 تیر 1401 - 17:01
پل غدیر در صورت همت مسئولین مربوطه، قبل از اربعین به بهره برادری می رسد

مهدی حیدری گفت: اخیرا در پل غدیر آخرین قطعه عرشه جا گذاری شده و به نظر می رسد اگر همت همه جانبه صورت گیرد تا قبل از اربعین پروژه به اتمام برسد، البته تامین مالی نیز لازمه این فر آیند است. مهدی حیدری، رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ […]

مهدی حیدری گفت: اخیرا در پل غدیر آخرین قطعه عرشه جا گذاری شده و به نظر می رسد اگر همت همه جانبه صورت گیرد تا قبل از اربعین پروژه به اتمام برسد، البته تامین مالی نیز لازمه این فر آیند است.

مهدی حیدری، رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: تکمیل پل شهید همدانی در این بازه زمانی تا اربعین تقریبا غیر ممکن است اما اخیرا شهردار در رسانه ها خبر از تکمیل پل غدیر تا قبل از اربعین داده اند.

وی افزود: تکمیل پل شهید همدانی تا آخر پاییز وعده داده شده است و تا اربعین به بهره برادری نمی رسد؛ البته در اربعین مشکل بیشتر به ورودی ها و خروجی های شهر و همچنین به بلوار آیت الله نجفی مربوط می شود.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان گفت: همدان در اربعین به مرکز گذرگاه غرب کشور تبدیل می شود که باید سعی کنیم از بار ترافیک کم کنیم فذا بنده پیشنهاد دارم که بلوار آیت الله نجفی را یک طرفه کنیم.

وی تاکید کرد: تصمیم گیری در این خصوص از شورای شهر خارج است و شورای ترافیک با حضور فرماندار و نمایندگان مختلف تصمیم می گیرند.

حیدری افزود: اخیرا در پل غدیر آخرین قطعه عرشه جا گذاری شده و به نظر می رسد اگر همت همه جانبه صورت گیرد تا قبل از اربعین پروژه به اتمام برسد، البته تامین مالی نیز لازمه این فر آیند است.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=157271
  • دیدگاه‌ها برای پل غدیر در صورت همت مسئولین مربوطه، قبل از اربعین به بهره برادری می رسد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.