• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

پل غدیر به لحاظ بهره برادری هیچ مشکلی ندارد/ ۳۴ نمونه بتن از پا غدیرگرفته شده که فقط ۴ نمونه اختلاف ده درصدی داشته اند

  • کد خبر : 170617
  • 25 آبان 1401 - 10:03
پل غدیر به لحاظ بهره برادری هیچ مشکلی ندارد/ ۳۴ نمونه بتن از پا غدیرگرفته شده که فقط ۴ نمونه اختلاف ده درصدی داشته اند

وحید علی ضمیرمعاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: روز گذشته ای جلسه ای در استاندارد ی در خصوص پل غدیر داشتیم که تمام دفاعیات منطقی و مطلق بودند.   وی افزود:۴۰۰۰متر مربع بتن ریزی در پل غدیر انجام شده که تمام اصول کنترل کیفیت رعایت شده است.   معاون […]

وحید علی ضمیرمعاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: روز گذشته ای جلسه ای در استاندارد ی در خصوص پل غدیر داشتیم که تمام دفاعیات منطقی و مطلق بودند.

 

وی افزود:۴۰۰۰متر مربع بتن ریزی در پل غدیر انجام شده که تمام اصول کنترل کیفیت رعایت شده است.

 

معاون خدمات شهری شهرداری همدان تاکید کرد: وقتی یک ساختمان معمولی هم ساخته می شود نمونه گیری بتن انجام می شود، در پا غدیر نیز در یک قسمت از پل ۱۴۰۰متر مکعب در یک روز بتن ریزی انجام شده و نمونه بتن گرفته شده که ۴ نمونه آن فقط ده درصد پایین تر از حد استاندارد بوده و اختلاف فاحشی نداشته است.

 

 

وی گفت: در مردادماه عینا موضوع را به مشاور انعکاس دادیم و این طرح یک طرح مشارکتی است بین پیمانکار و طراح است که مسئولیت صفر تا صد پروژه با شرکت مورد نظر است و شهرداری فقط کارفرماست.

 

علی ضمیر ادامه داد: با معتبرترین شرکت قرارداد بسته شده است و بعد از بهره برادری گارانتی برعهده شرکت است.

 

وی افزود: شرکت صراحتا اعلام کرده که تمام آیتم ها بررسی شده و هیچ مشکلی ندارد، بنده یز به استناد تحلیل شرکت بهره برادرو رزومه قوی ان اعلام می کنم که پل غدیر هیچ مشکلی ندارد.

 

 

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170617
  • دیدگاه‌ها برای پل غدیر به لحاظ بهره برادری هیچ مشکلی ندارد/ ۳۴ نمونه بتن از پا غدیرگرفته شده که فقط ۴ نمونه اختلاف ده درصدی داشته اند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.