• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

پلمب دو واحد صنفی در ملایر/ مردم از برگزاری دورهمی در شب یلدا پرهیز کنند

  • کد خبر : 96915
  • 27 آذر 1399 - 10:57
پلمب دو واحد صنفی در ملایر/ مردم از برگزاری دورهمی در شب یلدا پرهیز کنند

حسین فارسی گفت: بر اساس آمار بیش‌ترین موارد ابتلای به کرونا در دور همی‌های خانوادگی است و مردم خواهشمندیم در بلندترین شب سال از برگزاری مهمانی‌های پرهیز کنند. به گزارش عصر همدان، حسین فارسی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازرسی از اصناف و کسبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جهت بازرسی […]

حسین فارسی گفت: بر اساس آمار بیش‌ترین موارد ابتلای به کرونا در دور همی‌های خانوادگی است و مردم خواهشمندیم در بلندترین شب سال از برگزاری مهمانی‌های پرهیز کنند.

به گزارش عصر همدان، حسین فارسی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازرسی از اصناف و کسبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جهت بازرسی از اصناف مختلف گروه‌های مختلف بازرسی روزانه وضعیت رعایت پروتکل‌ها را رصد می‌کنند.

وی افزود: ۱۶ اکیپ بازرسی تشکیل‌شده همه روز از فعالیت اصناف، کسبه و بازاریان ملایر بازدید و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اتمام ساعت کار نظارت می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر با تقدیر از همراهی مجموعه اصناف ملایر بیان کرد: کسبه ملایری به خوبی پروتکل‌های بهداشتی و ساعت بسته شدن را رعایت می‌کنند.

وی گفت: با توجه به همراهی مردم و رعایت موارد بهداشتی وضعیت ملایر هر روز رو به بهبودی است بر اساس معیارهای وزارت بهداشت وضعیت کنونی ملایر نارنجی است.

فارسی با اشاره به کاهش بیماران کرونایی در روزهای اخیر در شهرستان تصریح کرد: خوشبختانه تعداد مرگ‌ومیر ناشی از این بیماری نیز در ملایر پایین آمده است.

وی به کاهش ورودی بیمارستانی نیز اشاره کرد و افزود: از مردم خواهشمندیم همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را اولویت اصلی خود بدانند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر با اشاره به در پیش بودن شب یلدا تاکید کرد: بر اساس آمار بیش‌ترین موارد ابتلای به کرونا در دور همی‌های خانوادگی است و مردم خواهشمندیم در بلندترین شب سال از برگزاری مهمانی‌های پرهیز کنند.

وی گفت: مردم سعی کنند از دیدار با بزرگان به شدت پرهیزکرده و این امسال شب یلدا را تلفنی و مجازی با یکدیگر بگذرانند تا شاهد از دست دادن اعضای خانواده نباشیم.

فارسی به آخرین وضعیت فعالیت آجیل‌فروشی‌ها و قنادی‌ها اشاره و بیان کرد: هنوز دستورالعملی مبنی بر افزایش ساعت کاری این دو صنف نیامده است و تا ساعت ۸ اجازه فعالیت دارند.

وی گفت: در بازرسی‌های امروز ۱۶ اکیپ از بیش از هزار واحد صنفی سرکشی کردند که واحد به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=96915
  • دیدگاه‌ها برای پلمب دو واحد صنفی در ملایر/ مردم از برگزاری دورهمی در شب یلدا پرهیز کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.