• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

پشتیبان برنامه های ناجا در ایجاد امنیت و سلامت خانواده ها هستیم/از تصمیمات ناجا در برخورد با ناهنجاری ها تشکر می‌کنیم

  • کد خبر : 11100
  • 01 مرداد 1398 - 8:41
پشتیبان برنامه های ناجا در ایجاد امنیت و سلامت خانواده ها هستیم/از تصمیمات ناجا در برخورد با ناهنجاری ها تشکر می‌کنیم

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه هنجار شکنی هایی که در کشور اتفاق می افتاد اگر پلیس به موقع وارد نشود رو به رشد خواهد بود، گفت: پشتیبان برنامه های ناجا در ایجاد امنیت، سلامت خانواده ها و برخورد با هنجار شکنان هستیم. سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه […]

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه هنجار شکنی هایی که در کشور اتفاق می افتاد اگر پلیس به موقع وارد نشود رو به رشد خواهد بود، گفت: پشتیبان برنامه های ناجا در ایجاد امنیت، سلامت خانواده ها و برخورد با هنجار شکنان هستیم.

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی عصر همدان، با اشاره به سخنان سردار اشتری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور مبنی بر اینکه با تعدی کنندگان به حقوق مردم، تعارفی نداریم؛ قاطعانه و طبق قانون با آنها برخورد می کنیم اظهار داشت: چند ماهی است هنجار شکنی هایی در کشور اتفاق می افتاد که اگر پلیس به موقع وارد نشود این ها رو به رشد خواهد بود.

وی افزود: از تصمیمات سردار اشتری، فرمانده ناجا در خصوص برخورد با ناهنجاری ها و موضوعات این چنینی به خصوص در حوزه حجاب و عفاف تشکر می کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ما به طور قاطع از مواضعی که فرمانده ناجا گرفتند پشتیبانی می کنیم اضافه کرد: ما از برنامه های نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و سلامت خانواده ها و مواضع ناجا در برخورد با هنجارشکنان در کشور پشتیبانی های لازم را انجام می دهیم.

سردار مجیدی تاکید کرد: در استان همدان هم حمایت خود را از نیروی انتظامی و برنامه های آن، خدمت فرمانده ناجا اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه همکاری بسیج و سپاه با ناجا را نیز اعلام کردیم عنوان کرد: هرکجا نیاز باشد در کنار ناجا خواهیم بود و از برنامه‌های نیروی انتظامی پشتیبانی می‌کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یادآور شد: در بحث عفاف و حجاب در استان همدان بسیج را به کمک ناجا فرستادیم و برنامه هایی که فرمانده ناجا در این خصوص دارند تمام توان خود را به کار می گیریم تا طرح های مورد نیاز ناجا در استان پیاده شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11100
  • دیدگاه‌ها برای پشتیبان برنامه های ناجا در ایجاد امنیت و سلامت خانواده ها هستیم/از تصمیمات ناجا در برخورد با ناهنجاری ها تشکر می‌کنیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.