• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

پشتوانه مردمی اصلی ترین دلیل قدرت نظام اسلامی ایران است

  • کد خبر : 108445
  • 13 فروردین 1400 - 11:39
پشتوانه مردمی اصلی ترین دلیل قدرت نظام اسلامی ایران است

هادی بیگی نژاد گفت: هر حاکمیتی بر مبنای سه پایه مردم، قدرت و ارتباطات بین المللی استوار است و پایداری ایران در این سال ها به دلیل پشتوانه مردمی و قدرت حکومت است. هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با گرامی داشت روز جمهوری اسلامی […]

هادی بیگی نژاد گفت: هر حاکمیتی بر مبنای سه پایه مردم، قدرت و ارتباطات بین المللی استوار است و پایداری ایران در این سال ها به دلیل پشتوانه مردمی و قدرت حکومت است.

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با گرامی داشت روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: با بررسی نحوه شکل گیری نهضت اسلامی ایران از سال ۴۲ در می یابیم که مردم به دنبال یک حکومت اسلامی بودند که مبنای آن حکومت پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) بود.

وی افزود: استقلال، عزت، فرهنگ اسلامی، دوری حاکمان از اشرافی گری و ثروت اندوزی و دوری از فساد از دیگر مواردی بود که مردم در ذیل حاکمیت اسلامی به دنبال آن بودند.

نماینده مردم ملایر با بیان اینکه مردم برای دست آوردن کارآمدی حکومت انقلاب کردند، تاکید کرد: با پیروزی انقلاب با هدایت های امام خمینی(ره) مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و به دنبال مولفه های اسلامی بودند.

وی با تاکید بر موفقیت حاکمیت انقلاب اسلامی در ۴۲ سال پس از پیروی گفت: در زمینه های مختلف عدالت، کارامدی، توسعه شهر و روستا، علمی، خدمت رسانی به مردم، پیشرفت هسته ای، امنیت و نظامی پیشرفت های چشمگیری داشته است اما در زمینه های مختلفی از جمله فرهنگ، تکنولوژی و توزیع خدمت رسانی باید بیشتر کار کنیم.

بیگی نژاد با اشاره به توقعات از کشور تصریح کرد: بودجه نظامی آمریکا در سال های گذشته ۸۰۰ میلیارد دلار بوده است و این حالی است کل درآمد نفتی ما به ۱۰ میلیارد دلار هم نرسیده است و باید در حد همین درآمد از کشور توقع داشت و توقعات بالا به سطح درآمد جمهوری اسلامی نمی رسد.

وی با اشاره به جایگاه و مردمی بودن نظام اسلامی تصریح کرد: هر حاکمیتی بر مبنای سه پایه مردم، قدرت و ارتباطات بین المللی استوار است و پایداری ایران در این سال ها به دلیل پشتوانه مردمی و قدرت حکومت است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در جمهوری اسلامی دارای جایگاه خاصی بوده و در بسیاری از زمینه ها از جمله پیشرفت، امنیت و دستاوردهای مختلف مردم در صدر قرار دارند.

وی تاکید کرد: کردم در ایران اسلامی دارای جایگاه خاصی بودند و در هر زمانی که به آنها نیاز بوده در میدان حاضر شده‌اند و این نظام مردمی است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=108445
  • دیدگاه‌ها برای پشتوانه مردمی اصلی ترین دلیل قدرت نظام اسلامی ایران است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.