• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4

پرچم ایران از هر چیزی مهمتر است/ملت ایران با جان و دل پشتیبان تیم ملی هستند/ ما نباید در زمین دشمن بازی کنیم/ رویایی ایران با کشورهای غاصبی چون امریکا و انگلیس

  • کد خبر : 170958
  • 29 آبان 1401 - 16:04
پرچم ایران از هر چیزی مهمتر است/ملت ایران با جان و دل پشتیبان تیم ملی هستند/ ما نباید در زمین دشمن بازی کنیم/ رویایی ایران با کشورهای غاصبی چون امریکا و انگلیس

فوتبالیست و مربی با اخلاق همدانی با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در کشور رخ داده گفت: ما نباید در تیم دشمن بازی کنیم و گول حیله های آن را بخوریم، بلکه با قدرت و پیروزی و از آن مهمتر وحدت، تو دهنی محکمی به دشمنان بزنیم.   هادی بلوری فوتبالیست همدانی در گفتگو […]

فوتبالیست و مربی با اخلاق همدانی با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در کشور رخ داده گفت: ما نباید در تیم دشمن بازی کنیم و گول حیله های آن را بخوریم، بلکه با قدرت و پیروزی و از آن مهمتر وحدت، تو دهنی محکمی به دشمنان بزنیم.

 

هادی بلوری فوتبالیست همدانی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: تمام مردم ایران با جان و دل تیم ملی را حمایت می کنند، به خصوص حالا که با کشورهای غاصبی چون امریکا و انگلیس بازی می کنیم.

 

وی افزود: مردم ایران همیشه حامی ورزشکاران بوده و هستند، بخصوص حالا که دشمن با تفرقه افکنی بدنبال تضعیف ایران و ایرانی است.

 

فوتبالیست با اخلاق همدانی با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در کشور رخ داده گفت: ما نباید در تیم دشمن بازی کنیم و گول حیله های آن را بخوریم، بلکه با قدرت و پیروزی و از آن مهمتر وحدت، تو دهنی محکمی به دشمنان بزنیم.

 

وی در پاسخ به فعالیت برخی پیج های ورزشکاران بر علیه تیم ملی در فضای مجازی گفت: ظاهرا برخی پیج ها در دست دشمنان و معاندین است که با آن فعالیت می کنند چرا که یک ایرانی نمی تواند تا این حد به هموطن خود بی احترامی کند.

 

 

بلوری با تاکید بر اینکه وحدت و اتحاد در همه جا حرف اول را می زند گفت: پرچم از همه چیز مهمتر است، که باید سعی کنیم با پیروزی جواب گستاخی ها و بی ادبی هایی که در کشور شد را بدهیم و یک بار دیگر قدرت و وحدت ایران را به نمایش بگذاریم.

 

 

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170958
  • دیدگاه‌ها برای پرچم ایران از هر چیزی مهمتر است/ملت ایران با جان و دل پشتیبان تیم ملی هستند/ ما نباید در زمین دشمن بازی کنیم/ رویایی ایران با کشورهای غاصبی چون امریکا و انگلیس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.