• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
7
فرماندار ملایر:

پرونده شهید نظری در شورای‌ عالی قضایی کشور پیگیری شد

  • کد خبر : 201226
  • 26 مهر 1402 - 8:12
پرونده شهید نظری در شورای‌ عالی قضایی کشور پیگیری شد
فرماندار ملایر گفت: در تماس با وزیر دادگستری عنوان شد که پرونده شهید نظری را در شورای‌عالی قضایی کشور مطرح کرده‌اند و متعاقباً حجت‌الاسلام منتظری رئیس دیوان عالی کشور، برای تسریع در رسیدگی به پرونده قول مساعدت داده‌اند.

سلمان اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره آخرین وضعیت پرونده شهید علی نظری اظهار کرد: متأسفانه عده‌ای با اغراض مختلف روایت‌هایی مخدوش و غیرواقعی در خصوص پرونده شهید نظری مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه از همان ساعات اول هم نگران جریان تحریف بودیم و هشدار دادیم، عنوان کرد: پیگیری‌های مجدانه ای برای پرونده شهید نظری در جریان است.

فرماندار ملایر بیان کرد: در سفر هفته گذشته وزیر دادگستری به ملایر، به همراه امام‌جمعه نکات دررابطه‌با پرونده شهید نظری مطرح و وزیر دادگستری پیگیری‌های لازم را انجام داد.

وی گفت: در تماس با وزیر دادگستری عنوان شد که پرونده شهید نظری را در شورای‌عالی قضایی کشور مطرح کرده‌اند و متعاقباً حجت‌الاسلام منتظری رئیس دیوان عالی کشور، برای تسریع در رسیدگی به پرونده قول مساعدت داده‌اند.

وی تأکید کرد: وفاق و انسجام بسیار خوبی برای پیگیری پرونده شهید نظری بین مسئولین شهرستان وجود دارد و امیدواریم که تلاش‌های موجود دراسرع‌وقت به نتیجه برسد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201226
  • دیدگاه‌ها برای پرونده شهید نظری در شورای‌ عالی قضایی کشور پیگیری شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.