• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

پاسخ ویدئویی استاندارد همدان در خصوص مسافرت به همدان در روزهای کرونایی

  • کد خبر : 55540
  • 02 فروردین 1399 - 16:10
پاسخ ویدئویی استاندارد  همدان در خصوص مسافرت به همدان در روزهای کرونایی

پاسخ ویدئویی استاندارد در پی انتشار خبر پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان در خصوص مسافرت به همدان در روزهای کرونایی را ببینید. به گزارش عصر همدان؛ سعید شاهرخی، استاندارد همدان در واکنش به توئیت وزیر ارتباطات گفت: هیچگونه پذیرش مسافر را در استان همدان نداشته‌ایم و نداریم. وی گفت: هتل‌ها، مدارس و مهمان‌پذیرهای استان تعطیل […]

پاسخ ویدئویی استاندارد در پی انتشار خبر پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان در خصوص مسافرت به همدان در روزهای کرونایی را ببینید.

به گزارش عصر همدان؛ سعید شاهرخی، استاندارد همدان در واکنش به توئیت وزیر ارتباطات گفت: هیچگونه پذیرش مسافر را در استان همدان نداشته‌ایم و نداریم.

وی گفت: هتل‌ها، مدارس و مهمان‌پذیرهای استان تعطیل هستند.

استاندارد همدان گفت: در تماسی که با وزیر ارتباطات داشتم اعلام کردند که صحبت ایشان تحلیلی از شمار‌ه هایی است که از تهران خارج شده‌اند و به استان‌های مختلف از جمله همدان رفته اند.

وی افزود: آن تعداد شماره ای که وزیر ارتباطات بیان کرده‌اند که به همدان آمده‌اند، افرادی هستند که زادگاهشان همدان است و پس از تعطیلی ایام به منزل خانواده خود آمده اند.

شاهرخی در پایان تاکید کرد: شماره این افراد موجود است و در پیامکی از آنها خواسته‌ایم اولا به شهر مبدا بازگردند در غیر این صورت از منزل خارج نشوند.

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=55540
  • دیدگاه‌ها برای پاسخ ویدئویی استاندارد همدان در خصوص مسافرت به همدان در روزهای کرونایی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.