• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

ویژه برنامه «به شهادت آب» برگزار شد

  • کد خبر : 84882
  • 31 شهریور 1399 - 7:59
ویژه برنامه «به شهادت آب» برگزار شد

ویژه برنامه «به شهادت آب» با محوریت کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» و با حضور همسر شهید سلگی و سردار سالار آبنوش برگزار شد. به گزارش عصر همدان، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ویژه برنامه «به شهادت آب» با محوریت کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» به صورت مجازی و در اسکای روم با حضور همسر […]

ویژه برنامه «به شهادت آب» با محوریت کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» و با حضور همسر شهید سلگی و سردار سالار آبنوش برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ویژه برنامه «به شهادت آب» با محوریت کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» به صورت مجازی و در اسکای روم با حضور همسر شهید سردار حاج میرزا محمد سلگی، راوی کتاب؛ سردار سالار آبنوش، معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان کشور و همرزم شهید و جمشید طالبی مصاحبه‌گر کتاب آب هرگز نمی‌میرد، به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در این برنامه اظهار کرد: دفاع مقدس با تمام فراز و نشیب خود، استقلال سرزمین و حفظ هویت دینی و ملی را برای ایران رقم زد و به همین منظور کتابخانه‌های عمومی کشور و استان همدان در راستای اهداف حرفه‌ای و فرهنگی خود و حفظ ارزش‌های جامعه، رسالت خود می‌داند.

وی با بیان اینکه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در راستای ادای دین به مقام شامخ شهدا ویژه‌برنامه «به شهادت آب» تدارک دیده شده است افزود: کتاب «آب هرگز نمی‌میرد»، خاطرات حاج میرزامحمد سلگی، فرمانده گردان ابوالفضل است که به قلم سردار حمید حسام به نگارش درآمده و به یکی از آثار ماندگار در حوزه ادبیات دفاع مقدس بدل شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌های فرهنگی در هفته دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی برگزار و در فضای مجازی به سمع و نظر اعضا و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=84882
  • دیدگاه‌ها برای ویژه برنامه «به شهادت آب» برگزار شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.