• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

ویروس کرونا در شیر و فرآورده های دامی وجود ندارد

  • کد خبر : 52046
  • 11 اسفند 1398 - 13:43
ویروس کرونا در شیر و فرآورده های دامی وجود ندارد

مدیر کل دامپزشکی استان همدان گفت: هر چند حیوانات ناقل بیماری کویید ۱۹ (کرونا)نیستند اما مردم باید دقت داشته باشند که گوشت و فرآورده های دامی آلودگی های ثانویه پیدا نکنند و مسائل بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند. محمود رضا رسولی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛  با بیان اینکه بیماری کویید ۱۹(کرونا) […]

مدیر کل دامپزشکی استان همدان گفت: هر چند حیوانات ناقل بیماری کویید ۱۹ (کرونا)نیستند اما مردم باید دقت داشته باشند که گوشت و فرآورده های دامی آلودگی های ثانویه پیدا نکنند و مسائل بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

محمود رضا رسولی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛  با بیان اینکه بیماری کویید ۱۹(کرونا) در فرآورده های دامی وجود ندارد افزود: بیماری مرس می تواند از طریق فرآورده های دامی منتقل شود که در حال حاضر در ایران وجود ندارد و دام ها اصلاً ناقل بیماری کویید ۱۹ نیستند.

وی ادامه داد: هر چند حیوانات ناقل بیماری کویید ۱۹ نیستند اما مردم باید دقت داشته باشند که گوشت و فرآورده های دامی آلودگی های ثانویه پیدا نکنند و مسائل بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

رسولی عنوان کرد : در سطح استانها افرادی که علائم مشکوک داشته باشند حتما باید معاینه شوند و پوشیدن دستکش برای همه الزامی است و این به همه توزیع کنندگان فرآورده های گوشتی بخشنامه شده است.

مدیر کل دامپزشکی استان گفت: مردم اگر مورد مشکوکی یا تخلفی را در سطح شهر مشاهده کردند می توانند با سامانه ۱۵۱۲ تماس بگیرند و مشکلات را با ما در میان بگذارند .

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52046
  • دیدگاه‌ها برای ویروس کرونا در شیر و فرآورده های دامی وجود ندارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.