• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

وجود وانت‌بارها مانعی برای فعال شدن میدان تره‌بار اسدآباد

  • کد خبر : 39329
  • 05 دی 1398 - 11:51
وجود وانت‌بارها مانعی برای فعال شدن میدان تره‌بار اسدآباد

موسی‌الرضا غفاری با بیان اینکه وجود وانت‌بارها مانعی برای فعال شدن میدان تره‌بار اسدآباد است، گفت: متأسفانه وجود دستفروشان و وانت بارها موجب شده که این میدان ساماندهی خاصی نداشته باشد. رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه شهر اسدآباد دارای میدان تره‌بار است اما فعال نیست، اظهار […]

موسی‌الرضا غفاری با بیان اینکه وجود وانت‌بارها مانعی برای فعال شدن میدان تره‌بار اسدآباد است، گفت: متأسفانه وجود دستفروشان و وانت بارها موجب شده که این میدان ساماندهی خاصی نداشته باشد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه شهر اسدآباد دارای میدان تره‌بار است اما فعال نیست، اظهار کرد: این میدان تره‌بار با ۵۰ غرفه تنها ۴ غرفه فعال دارد.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ سالی است که به دنبال راه‌اندازی و فعالیت دوباره غرفه‌های میدان تره‌بار هستیم، گفت: متأسفانه نابسامانی و عدم ساماندهی دستفروشان موجب شده که این میدان شکل و شمایلی به خود نگیرد.

غفاری با تأکید بر اینکه غرفه‌داران در میدان تره‌بار حق دارند که معترض باشند و دلیل موجه و به وضوح قابل مشاهده است، بیان کرد: اگر غروب‌ها سری به میدان امام(ره) تا میدان غدیر بزنیم، شاهد ترافیک وانت بارها هستیم و با ادامه این روند بازار میدان تره‌بار به تعطیلی کشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه وجود نیسان و وانت بارها باعث گله و شکایت مغازه دارها می‌شود، افزود:  مغازه‌دارها معتقدند تمام عوارض، مالیات شهرداری و اصناف را ما باید بپردازیم اما وضع بازار به سود آنهایی است که فاقد هویت و بار شناسایی شده، هستند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد با تأکید بر اینکه اتاق اصناف حق هیچ گونه نظارتی بر نیسان و وانت بار ندارد، تصریح کرد: هویتی از وانت‌بارها در جایی ثبت نشده و تنها راهنمایی و رانندگی می‌تواند بر آن‌ها نظارت داشته و برخورد کند.

وی با بیان اینکه وجود بازار روزها در مناطق مختلف شهر یکی از معضلات اساسی واحدهای صنفی است، ادامه داد: نظارتی بر فعالیت آنها نیست، گاهاً شهرداری زمین شخصی را بدون هماهنگی و اجازه در اختیار بازار روز گذاشته و موجب دلسردی واحدهای صنفی می‌شود.

غفاری با بیان اینکه اگر میدان تره‌بار فعال باشد، به نفع همشهریان خواهد بود، خاطرنشان کرد: تعداد عمده فروشی در اسدآباد کم بوده و آنها نیز خریدهای خود را از شهرهایی همچون همدان تهیه می‌کنند؛ اگر میوه فروش‌ مقدار بالایی به عنوان مثال ۱۰ تن میوه را از باغدار خریداری کند، قطعا تا ۳۰ درصد به نفع فروشنده خواهد بود.

انتهای پیام/ن.و

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39329
  • دیدگاه‌ها برای وجود وانت‌بارها مانعی برای فعال شدن میدان تره‌بار اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.