• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5

هیچ درگیری مسلحانه در زندان همدان صورت نگرفته است/جان باختن یک زندانی به علت ایست قلبی

  • کد خبر : 56983
  • 10 فروردین 1399 - 15:34
هیچ درگیری مسلحانه در زندان همدان صورت نگرفته است/جان باختن یک زندانی به علت ایست قلبی

حسن خانجانی ضمن رد هرگونه درگیری مسلحانه، در زندان همدان گفت:  با تایید سازمان پزشکی قانونی همدان فرد یاد شده احتمالاً بر اثر هیجانات ناشی از درگیری شب گذشته، دچار ایست قلبی شده است. حسن خانجانی، دادستان عمومی و انقلاب استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اعلام کرد: متاسفانه در ماجرای دیشب زندان […]

حسن خانجانی ضمن رد هرگونه درگیری مسلحانه، در زندان همدان گفت:  با تایید سازمان پزشکی قانونی همدان فرد یاد شده احتمالاً بر اثر هیجانات ناشی از درگیری شب گذشته، دچار ایست قلبی شده است.

حسن خانجانی، دادستان عمومی و انقلاب استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اعلام کرد: متاسفانه در ماجرای دیشب زندان الوند همدان یکی از زندانیان مسن به دلیل ایست قلبی، جان خود را از دست داد.

خانجانی ضمن رد هرگونه درگیری مسلحانه، افزود: با تایید سازمان پزشکی قانونی همدان فرد یاد شده احتمالاً بر اثر هیجانات ناشی از درگیری شب گذشته، دچار ایست قلبی شده است.

دادستان همچنین ضمن رد شایعات منتشر شده در فضای مجازی تاکید کرد: با هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای امنیتی و انتظامی، هیچ فراری از زندان اتفاق نیفتاده و شرایط در کنترل کامل است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=56983
  • دیدگاه‌ها برای هیچ درگیری مسلحانه در زندان همدان صورت نگرفته است/جان باختن یک زندانی به علت ایست قلبی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.