• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

هنر عکاسی، نشان دادن توانمندی ها در قالب هنر است/شهرستان بهار، الگویی موفق در برگزاری جشنواره های فرهنگی

  • کد خبر : 157650
  • 16 تیر 1401 - 9:18
هنر عکاسی، نشان دادن توانمندی ها در قالب هنر است/شهرستان بهار، الگویی موفق در برگزاری جشنواره های فرهنگی

مسعود ویژه اظهار کرد: جشنواره عکس”آلما” در نشان دادن توانمندی ها و دستاوردهای چندساله اهمیت زیادی داشته و امثال چنین جشنواره هایی رشد کشور و ایجاد حرکت دادن چرخه توسعه و پیشرفت کشور را بدنبال دارد. به گزارش عصرهمدان؛ مسعود ویژه، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان همدان در آیین پایانی نخستین جشنواره عکس”آلما” با […]

مسعود ویژه اظهار کرد: جشنواره عکس”آلما” در نشان دادن توانمندی ها و دستاوردهای چندساله اهمیت زیادی داشته و امثال چنین جشنواره هایی رشد کشور و ایجاد حرکت دادن چرخه توسعه و پیشرفت کشور را بدنبال دارد.

به گزارش عصرهمدان؛ مسعود ویژه، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان همدان در آیین پایانی نخستین جشنواره عکس”آلما” با اشاره به ارزش و جایگاه رسانه گفت: دوربین عکاسی یکی از ابزارهای رسانه ای است که پس از گذشت سالها، امروزه ارزش خود را از دست نداده؛ رویداد کرونا در سال های اخیر نشان داد که مبحث محتوا مهم است و افرادی که تولید کننده محتوا باشند می تواند زمین بازی را در اختیار بگیرند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره عکس”آلما” گفت: این رویدادها در نشان دادن توانمندی ها و دستاوردهای چندساله اهمیت زیادی داشته و باعث آگاهی پیدا کردن افراد جامعه به دستاوردها شده است، و رشد کشور و حرکت دادن چرخه توسعه و پیشرفت کشور را بدنبال دارد.

ویژه با بیان اینکه هنر عکاسی نشان دادن توانمندی ها در قالب هنر است اذعان کرد: هنر عکاسی لحظه خاص از زمان و تصاویر ارزشمند را ثبت میکند و در شهرستان بهار این حرکت ارزشمند اتفاق افتاد و آن را به فال نیک می گیریم و از همه دست اندر کاران رویداد تشکر میکنیم و امیدواریم که این گونه جشنواره و رویدادها ادامه پیدا کند و الگویی برای شهرستان های دیگر باشد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=157650
  • دیدگاه‌ها برای هنر عکاسی، نشان دادن توانمندی ها در قالب هنر است/شهرستان بهار، الگویی موفق در برگزاری جشنواره های فرهنگی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.