• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

همکاری واحدهای صنفی در کنترل وضعیت شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است

  • کد خبر : 110452
  • 01 اردیبهشت 1400 - 10:13
همکاری واحدهای صنفی در کنترل وضعیت شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است

محمود همایونی گفت: همکاری اصناف سطح شهرستان در تعطیلات دوره ای، با وجود مشکلات اقتصادی زندگی و آسیبی که به واحدهای صنفی وارد شده قابل تقدیر است. محمود همایونی، رئیس اصناف شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: بیش از یکسال است که با توجه شیوع ویروس منحوس کرونا، اصناف درگیر حواشی این […]

محمود همایونی گفت: همکاری اصناف سطح شهرستان در تعطیلات دوره ای، با وجود مشکلات اقتصادی زندگی و آسیبی که به واحدهای صنفی وارد شده قابل تقدیر است.

محمود همایونی، رئیس اصناف شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: بیش از یکسال است که با توجه شیوع ویروس منحوس کرونا، اصناف درگیر حواشی این بیماری شده اند و اتاق اصناف بنا به دریافت دستورالعمل هایی فراخور وضعیت قرمز شهرستان، تعطیلی گروه های شغلی را اعلام می نماید.

محمود همایونی اظهار داشت: با توجه به وظایف اتحادیه، واحدهای بازرسی با توان ۷۰ درصدی در سطح شهرستان در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام می نمایند.

وی افزود: واحدهای بازرسی در سطح اجرایی تا حد امکان به صورت ارشادی وارد عمل میشوند ودر صورت عدم رعایت صنوف به اخطارهای اتحادیه، اقدام به پلمب واحد صنفی می کند.

همایونی خاطر نشان داشت: در محدودیت های دوهفته ای فروردین ماه سالجاری نیز گروه های بازرسی ما در حال فعالیت در سطح شهرستان بوده اند که متاسفانه با بی توجهی برخی صنوف به هشدارهای پیشگیری از بیماری کرونا اقدام به فعالیت صنف خود کرده اند و بیش از ۲۵۵ مورد تذکر و۱۱ مورد پلمب عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان لحاظ شده است.

وی همچنین افزود: طبق نامه ی دریافتی از اتاق اصناف ایران گروه صنفی آجیل و خشکبار با رعایت پروتکل های بهداشتی از گروه شغلی دو به گروه شغلی یک تغییر داده شد و قنادی ها به شرط اینکه هیچگونه خدمات شیرینی پذیری نداشته باشند و فقط به صرف بیرون بر بودن بارعایت پروتکل های بهداشتی در این گروه فعالیت نمایند و در صورت تخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

همایونی نیز عنوان داشت، از همه اصناف درجات تقدیر و تشکر را داریم که با وجود مشکلات اقتصادی زندگی و آسیبی که به واحدهای صنفی بدلیل تعطیلات دوره ای متحمل شده اند، نهایت همکاری را در کنترل بیماری منحوس کرونا داشته اند.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=110452
  • دیدگاه‌ها برای همکاری واحدهای صنفی در کنترل وضعیت شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.