• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

همدان ۱۴ مهرماه میزبان همایش بزرگ پیاده روی

  • کد خبر : 197296
  • 22 شهریور 1402 - 11:33
همدان ۱۴ مهرماه میزبان همایش بزرگ پیاده روی
رئیس سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با پخش زنده شبکه تلویزیونی در سطح استان‌های مختلف کشور برگزار شده است.

به گزارش عصر همدان؛ «علیرضا مهدوی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا هدف از برگزاری این همایش‌های خانوادگی را ترویج نشاط و شادابی، ارتقای سلامت و کیفیت زندگی و ترغیب قشرهای مختلف به ورزش عنوان کرد.

وی افزود: این همایش‌ها به صورت منظم و برنامه ریزی شده در تمامی استان‌ها برگزار می‌شود و قرار است چهاردهم مهرماه نیز همدان میزبان این پیاده روی باشد.

مهدوی با اشاره به برگزاری نخستین رویداد مینی فوتبال جام ایرانیان کشور در ۲ بخش بانوان و آقایان گفت: در این دوره از مسابقات همدان میزبانی بانوان را برعهده دارد و زنجان نیز میزبان آقایان است.

رئیس سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی فدراسیون ورزش های همگانی کشور ادامه داد: این رقابت‌ها در بخش آقایان از ۲۵ شهریور و بانوان از ۲۶ شهریور با ورود تیم‌ها به ۲ شهر زنجان و همدان آغاز می‌شود.

وی با ابراز رضایت از امکانات میزبانی این ۲ استان در مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان گفت: در بازدیدی که از هر ۲ شهر زنجان و همدان انجام شد، ضمن بررسی شرایط میزبانی، اقدام‌های صورت گرفته برای برگزاری این رویداد ملی مطلوب بود.

مهدوی افزود: این رویداد برای نخستین بار در سطح کشور برگزار می‌شود و تمامی استان‌ها مشارکت همه جانبه دارند و در مجموع سطح مسابقات را بسیار کیفی پیش بینی می‌کنیم.

نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان در بخش بانوان از ۲۶ تا ۳۱ شهریورماه جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=197296
  • دیدگاه‌ها برای همدان ۱۴ مهرماه میزبان همایش بزرگ پیاده روی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.